Har det godt nok skidt om morgenen nu:-(

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2008 Har det godt nok skidt om morgenen nu:-(

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

ja der er nok ikke andet at gøre end at håbe det går væk.

min kvalme kommer så snart jeg lugter varmt mad eller skal til at spise. så lige nu er det til at klare men jeg er heller ikke så langt i min graviditet endnu så det kan jo godt blive værre, men jeg håber ikke på det.

kh. Rikke 5+ 2?

Ihh det er altså ikke sjovt, nu kan jeg pludselig huske hvordan jeg havde det i min første graviditet. De første 3 mdr. kastede jeg op flere gange hver morgen.
    Og nu er kvalmen her igen… øv øv! Men det hører jo med, så nu kan jeg rigtig mærke at jeg er gravid igen – og det er jo på sin vis godt nok:-)

Men helsigvis gik det væk sidste gang efter de første 3 mdr. og derefter havde jeg det bare rigtig godt, så sådan håber jeg da også det bliver denne gang:-)

Knus Anne 6+5

Anonym
    Gæst

Synes jeg har det skidt hele dagen ;o((((((

Og ligesom du skriver, kan jeg også huske nu hvor syg jeg var i den første graviditet. Jeg kastede op i et væk og blev indlagt omkring uge 10 fordi jeg var så dehydreret.

Jeg har jævn kvalme hele dagen og tanken om mad gør mig skidt. Men jeg får det stadig skidt selvom jeg ikke spiser. Det er ikke nemt….

Håber vi snart får det bedre alle sammen ;o)

Kærlig hilsen Vogue, termin slut aug

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.