Hvem er vi?????

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 42 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Nassau Door.

Hermine21Hermine21
    Medlem

Jeg hedder Rikke er 24 og bor sammen med kæreste gennem 7 år, sammen har vi Emma på knap 4 år og Emil på knap 2 år. Jeg er igang med at studere og manden har sit eget firma. Jeg er lidt i tvivl om denne graviditet holder, da jeg har blødt de sidste par dage og skal til en akut scanning imorgen. Du skriver din mand er portmontør, i hvilket firma, hvis jeg må spørge?

Knus fra Rikke

Anonym
    Gæst

Jeg sys det ku være rart at vide lidt om hvem hinanden er her i vores gruppe, så derfor starter jeg. Kun hvis i har lyst selvfølgelig….

Jer er 25 år og hedder Dorthe, har en datter (Mathilde fra nov.05) en kæreste (Klaus) gennem snart 8 år. Vi bor i Ringe på fyn hvor vi købte et nedlagt landbrug for 4 år siden. Det har vi så totalt renoveret lige siden, og mangler nu kun vandskurring af stuehus, og nyt tag på det hele. (ikke nødvændigt da det er rimelig nyt, men vil ha sort på.) Vi har 3 hunde af racen Americansk staffordshire terrier, på 6 og 2 på 4 år. Vi gik meget på udstillinger inden vi fik Mathilde. Jeg er Friør på 7 år i samme salon i odense, min kæreste er uddannet tømrer, men er portmontør på 8 år. Nu venter vi så det nyeste medlem af familien, og vi glæder os rigtig meget. Det var lige lidt om mig og min lille familie.
    Mange juleknus fra Dorthe

Anonym
    Gæst

Hej og tillykke til jer alle. Krydser fingrer for at alle vores spirer forbliver i maven og bliver til sunde og raske babyer næste sommer.

Jeg hedder Tina og bliver 26 år i morgen den 17 dec, jeg er social og sundhedsassistent elev, men er pt. sygemeldt pga. en stress udløst depression. Jeg bor på falster sammen med min mand Jan som er selvstændig tømrer (deltid) og pædagog medhjælper på et opholdsted (fuldtid) og så selvfølgelig med vores lille søn Jannik fra feb. 05 som går i børnehave. Vi er lige blevet færdige med at bygge vores hus. DEJLIGT!

Knus fra Pilelund 6+0

Jeg hedder Lotte er 27 og arbejder på apotek som farmakonom.
    Bor i skøn lejlighed med udsigt over vandet, da vi har solgt vores hus.
    Er sammen med kæresten på 9. år og sammen har vi en søn fra oktober 2006.
    Er idag 7+1 henne og har det skønt som aldrig før.Ingen gener pt. så det er som sidste graviditet.

Håber på en god tone en masse skæg og aktive indlæg herinde på Aug. 08

nettepnettep
    Medlem

Rigtig go’ ide 😉

Jeg hedder Nette er 29 år (bliver 30 juleaften) Jeg blev gift med min dejlige mand Thomas i sommer, efter at have været kærester i næsten 11 år. Sammen har vi skønne Ida fra april 06, og venter nu vores andet barn (er i dag 5+6)
    Jeg er uddannet frisør, men søgte nye græsgange son pæd.medhjælper i en vuggestue for ca. 7 år siden. Men da jeg ønskede nogle mere fleksible arbejdstider efter min barsel, fik jeg job søm køkkenansvarlig i en vuggestue i stedet. Dette er jeg rigtig glad for, da det bla. giver mig en hel masse tid til mit barn/børn 🙂 Bare skønt 😀
    Glæder mig til at følges med jer, og håber også på en go’ tone og masser af aktivitet her på august 08!
    Masser af glædelige julehilsner Nette 5+6 og Ida 240406

Anonym
    Gæst

Nå ja, Stort tillykke med fødselsdagen Tina:-))

hej

jeg hedder birgitte og er 29år bor sammen med min kæreste jan på 30år er sammen på 3år og sammen har vi nikolaj fra 1 nov 06 og venter nr2 til 2 august. har også en dejlig hund ved navn zita. er en blanding af labrador-schæfer-hønsehund, er 9 mdr.

vi bor i lejet hus i en lille by i sønderjylland ved navn arnum. jeg går hjemme pt pga dårlige hænder, venter svar på om det er gigt. min kæreste er bager og arbejder i kolding.

mvh birgitte
    7+3 i dag

glædelig jul til jer alle

Anonym
    Gæst

Mange tak. Fandt ud af min mand ikke havde en gave til mig, så i et raseri anfald fyldt med masser af graviditets hormoner så gav han mig en flot buket blomster.
    Hans undskyldning for ikke at have købt gave til mig var at vi havde jo aftalt ikke at give hinanden gaver, det var jo julegaver. ER DET MÅSKE JULEAFTEN I DAG DIN TOSSE!!!! 🙂

Knus fra en NU glad Tina 🙂

Anonym
    Gæst

Hej Hej

Jeg hedder Nina og er 31 år. Jeg bor i Svendborg sammen med min kæreste gennem 9 år. Vi har 2 skønne drenge, William på 8 år og James på 3 år. Vi har også en halvskør grand danois på 1 år. Jeg er sikker på at hun kan mærke at jeg er gravid for jeg får ikke et øjebliks fred for hende….

Jeg er oprindeligt uddannet materialist men pga problemer med hofterne har jeg været nødt til at skifte spor. Jeg er derfor nu ved at uddanne mig til sekretær og er færdig til marts. Og hvad skal jeg så?? Nu er jeg jo gravid, så er det vel ikke lige så nemt at finde arbejde, så jeg satser på en meget tidlig barsel……

KH Nina 5+0

Jeg hedder Helle og er 24 år. Bor sammen med min kæreste Klaus på 27 år. Han har en dreng på 6 år fra et tidligere forhold. Sammen har vi Timm på 7 mdr. (18. maj 2007). Vi Har en hund på 4 år og en kat på 6 år. Vi venter os endnu engang, menb ved ik´ke hvor langt jeg er henne… Har 2 positive tests hjemme og 1 ved lægen. Skal til lægen onsdag og have lavet 1 graviditetsundersøgelse og forventer at blive sendt til scanning i uge 13. (NF)

Helle

mijansemijanse
    Medlem

jeg hedder Mariana, jeg er 25 år, har været gift med claus i 3,5 år. vi er forælder til magnus og madeline der bor i himlen sep 05 og til vores dejlige datter mathilde fra sep 06. vi har et hoppy landbrug med kaniner, gedder og katte. og så har vi 3 dejlige hunde, molly(labrador/golden retriver) på 4 år, malu(Fila braciliero/boreboel) på 2,5 år og aMigo (Grand danios) på 11 mdr. min mand arbejder på en vindues fabrik og jeg er sygmeldt fra møbelfabrik. og vi kommer fra vemb ved holstebro

familienKGfamilienKG
    Medlem

Hej alle sammen…

Jeg hedder Stine, er 30 år og venter vores første barn…
    Jeg har været kæreste med Jacob i 1½ år og bor vi i Odense C.

Jeg er pædagog i en børnehave (og starter derfor min graviditet med at være hjemsendt pga. lussingesyge i institutionen – ikke dårligt op til jul). Jacob er 33 år og i voksenlære som anlægsgartner…..

Tillykke til jer alle sammen og glædelig jul
    Stine 4+1

Anonym
    Gæst

Jeg hedder Tina og er 37 (godt på vej mod de 38….).

Er gift og har en datter, som fylder 7 år i starten af januar.

Vi bor i et stort hus, som vi er flyttet ind i for en måned siden. Det er et ældre hus fra 1949, og det er en stor omvæltning for os. Vi kommer fra et hus, som vi selv byggede for 5 år siden.

Men nu har vi mega meget plads og det er dejligt 🙂

Jeg har gerne villet have flere børn kort tid efter vi fik vores datter, men af forskellige årsager er det ikke sket.

Men nu håber vi den er der….. de næste risikofyldte 6 uger skal “bare overståes”.

lisbethnylisbethny
    Medlem

Jeg hedder Lisbeth og er 32 år. Jeg arbejder på kontor i et super firma med rigtig gode forhold og gode kollegaer.

Jeg blev gift med Morten i september måned efter 8 år som kærester. Morten er Falck-redder.

Sammen har vi vores skønne datter Silje fra september 05, og jeg glæder mig rigtig meget til at se, hvad det er for en lille dims, der gemmer sig i maven.

Kh Lisbeth (7+1)

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 42 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.