Sikke en weekend!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2008 Sikke en weekend!

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Vestjyde30Vestjyde30
    Medlem
    Vestjyde30Vestjyde30
    Medlem

Ja, så fik jeg lige trykket enter…

Nå, men vi har nået meget i weekenden! Været en tur i IKEA og har nu fået lavet Dittes værelse; det er blevet rigtig godt, synes jeg!

Vi har set “Anden…vender tilbage” og grinet meget.

Og sidst, men ikke mindst, har jeg været indlagt med Ditte, som havde blod i afføringen søndag aften. Men efter 16 timer på børneafdelingen i Herning blev vi løsladt med forklaringen om at det nok var irritation i tarmen i forbindelse med diarre.

Kh. Ellen

tinapugetinapuge
    Medlem

Hej Ellen

Det var da en trist afslutning på en ellers god weekwnd, men dejligt at hører at det ikke var mere alvorligt.
    God bedring med Ditte.

Knus Tina

Øv, det lød ellers som en rigtig dejlig weekend. Håber at hun har det godt igen.

God bedring

Knus

Birgitte

kun33kun33
    Medlem

Det var vel lidt af en forskrækkelse med blod i aff.! Puha, men godt, de ikke mener, det er noget særligt. Når I tager I Ikea, er det så i Århus eller Odense? Vi mangler altså seriøst en Ikea i vores del af verden, gør vi ikke? Vi har flere møbelforretninger i Esbjerg, men ingen Ikea. Det har ellers tit været på tale, men det er ikke sket endnu, så vi skal snart en tur til Ikea Odense, har vi aftalt.

Vi fik også lavet Eliots værelse i søndags – med møbler vi havde samt lidt nyt. Mandag vågnede vi op til feber, både mig og Emily 🙁 I dag har vi det lidt bedre, så vi har ikke tilkaldt mormor. Det gjorde vi i går. Nu skal vi i gang med at rykke lidt rundt inde hos Emily. Hun har fået to nye reoler, og Eliot er lige faldet i søvn, og så kan vi hygge os lidt med det. Hun vil nu hellere lege med modellervoks, så måske skal hun det, mens jeg ordner værelse 🙂

Kh
    Mette

Hej Ellen

Puha sikke en forskrækkelse :o(
    Håber hun har det bedre nu….

Mange tanker fra Tess

luskemorluskemor
    Medlem

Lyder rigtig hyggeligt med en tur i IKEA.

Og knap så hyggeligt med sygehusturen… Da Maja var lille, havde hun blod i afføringen, og jeg ringede til lægen, som mente vi skulle se tiden an, hvis hun ellers var frisk.
    Det viste sig han havde ret… Hun blødte pga forstoppelse! Simpelthen fordi hun trykkede så hårdt..

Håber Ditte er ok igen.

Hilsen Luskemor

Vestjyde30Vestjyde30
    Medlem

Jo, vi mangler i den grad en IKEA i denne del af landet! Kan godt huske snakken om at IKEA skulle komme til Esbjerg – altså fra dengang, hvor jeg boede i Varde og det er trods alt…regne, regne… syv år siden, jeg flyttede nordpå.

Vi tager i IKEA i Århus – men desværre ikke særlig ofte. Sidst vi var der var vist da vi lavede Anders’ værelse og han bliver jo fire “lige om lidt”…

Håber I er blevet friske igen. Det er SÅ anstrengende at have syge børn, når man selv er syg. Her er Ditte heldigvis frisk igen, til gengæld har jeg været vågen en milliard gange i nat, kastet op og haft diarre… – suk! Og nu føler jeg mig som en dårlig mor, fordi hun er blevet placeret under legestativet og jeg sidder foran computeren og slapper af. Men omvendt vil jeg ikke sidde alt for tæt med hende i dag – har absolut ikke lyst til at smitte hende!

Kh. Ellen

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.