Natamning for åbent vindue = lungebetændelse ?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2008 Natamning for åbent vindue = lungebetændelse ?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter

Ja, jeg er bare nødt til at pive lidt herinde … Har hostet og hostet et stykke tid – sidst var det halsbetændelse og nu synes jeg, at det var blevet værre. Har haft gæster i weekenden og været træt, men ikke rigtig syg. Der var jo noget at se til … Tog så til læge i dag, for vi skal på ferie på søndag, så jeg SKAL være frisk. Jeg har fået lungebetændelse – på begge sider! Øv. Så kan jeg bedre forstå, at vasketøjet har fået lov til at ligge og jeg har sovet mere.
    Min søde mand sagde: Ja, så må vi hellere få lukket det vindue – hvorfor det spurgte jeg – og den kloge mand sagde: Det er da når du ligger der og ammer og I så falder i søvn, så ligger du jo og fryser …
    Så piger – pas på!

Knus

Birgitte

TrinelkTrinelk
    Medlem

God bedring Birgitte – det var da træls!!

Men så kan jeg da være glad for at jeg ikke ammer i sengen, men sidder i en stol og sørger for at få tøj på inden 🙂

kh Trine

tinapugetinapuge
    Medlem

Hej Birgitte

Øv øv øv – du må have god bedring – jeg håber at du når at blive frisk til på søndag, så du rigtig kan nyde jeres ferie.

Knus Tina

kun33kun33
    Medlem

Rigtig god bedring, Birgitte! Her sover vi også med åbent vindue i soveværelset, og jeg har ondt i halsen, så hmm…. måske det skal lukkes? Synes bare, det er så rart med en lille frisk brise.

Håber, du bliver helt ‘fit for ferie’ 🙂

Knus
    Mette

Aj øv Birgitte :o(

Se at få lukket det vindue :o)

Og god bedring til dig…

Kh Tess

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.