Simons dåb

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    kcvibekekcvibeke
    Medlem

Så… nu sidder jeg her med fødderne oppe. og bare slapper af.

Der har været fart på siden fredag… pyyyha.

Vi har fået den lækkerste mad, Skøøøøøøn kage og masser af dejlige gaver og været omgivet af dejlig famillie.

Vi bla. småfolk “flyverdragt”… skønt :o)

Jeg har lagt billeder af kagen på min blok.

http://www.min-kage.blogspot.com

I er meget velkomne til at kigge forbi og i må da også gerne ligge en besked hvis i har lyst… ;o) Det er så dejligt med beskeder -SS-

Nå men jeg er bare træt nu… Tror jeg skal slappe af de næste par dage.

Kh Vibeke

Stort tillykke med hans dåb – dejligt at det er gået godt, men du har da sikkert haft rigtig travlt. Nu må du slappe af de næste dage – det er sikkert velfortjent!
    Var lige inde på din kageside … sikken en flot kage til Simon!

Du må hilse din mand og sige, at min mand sagde – og nu citerer jeg ordret “tak fordi du stoppede mig …” Ja, ellers havde han ligget i wc-kummen …

Knus

Birgitte

mdm1979mdm1979
    Medlem

tillykke til jer med dejlige fester!!!!!!

JuhulieJuhulie
    Medlem

huhej og tillykke!
    hvor dejligt at det er overstået!
    her var der også hygge og alle børnene legede bare så godt sammen. Jeg er godt nok også busted nu (og igår,da de sidste gik ved 18-tiden).
    Vi var os selv og vores forældre og søskende med børn, det giver 20 ialt (den ene fadder kunne desværre ikke deltage og oldemor ville ikke hjemmefra mere). Der var godt gang i ungerne og Lærke havde et brag af en fest med legekammerater og gaver (hun holdt 2-års fødseldag samtidig med dåben, hun fyldte dagen før). Jeg var kun med på sidelinien da Lærke og hendes far åbnede gaver (skulle lige have kaffe og kage klar), så jeg har slet ikke overblik, men Daniel fik bl.a. en scooter og tilskud til autostol, og Lærke fik bl.a. en børnecomputer, dukketeater, dukkehus m.v. Hele bordet i køkkenet er fyldt med tøj, bøger, balloner… ja de dejligste ting til dem begge, så når jeg lige får rejst mig skal jeg ned og studere, læse kort, og skrive ned, hvad de har “høstet”.
    Jeg selv fik en top og skjorte samt et gavekort til matas, så det var dejligt (har fødselsdag imorgen, men holder det ikke mere, for så bliver jeg heller ikke ældre…)

Vi fik hjemmelavede burgere i grove kæmpeboller – gigant succes! Og til kaffen var der chokoladekager og kage a la Vibeke (en million tak for hjælpen) med lyse bunde, hindbær/brombær-mousse og nutella/mokkacreme. MUMS! Selvom den var meget blå, spiste de fleste den med velbehag 🙂

Super fin dag, og jeg er bare så glad for og stolt af mine dygtige artige glade børn, der charmerede hele kirken og i det hele taget bare er DEJLIGE!!

Kh Julie

kun33kun33
    Medlem

Tillykke til jer, Vibeke og Julie 🙂

Vi holdt også barnedåb i går, og det var en dejlig dag. Eliot fik fine gaver – dog fik han et par fra England, hvor man må sige, de kulturelle forskelle gør sig gældende…. Den ene er en serviet-ring, troede jeg, men andre, som kiggede nærmere på den sagde, at det da er et armbånd! En tynd sølvring, som kan udvides efterhånden som armen vokser i tykkelsen, og så står der guhjælpemig noget tekst på den! Det, der er indgraveret, er noget i stil med: May your life be filled with joy and happiness. (Og det skal en dreng gå rundt med?!) Så fik han også en forsølvet dåbsrulle, med CHRISTENING indgraveret. Jaja, smag og behag 🙂 Tanken er bestemt sød 🙂 De andre gaver var fra ønskesedlen, og den har jeg jo selv skrevet, sååeh …. 🙂

Lægger på et tidspunkt billeder ind på vores hjemmeside, hvis nogen har lyst til at se sønnike og os.

Knus
    Mette

Vestjyde30Vestjyde30
    Medlem

Ja, sender også lige et stort tillykke til både Daniel og Eliot med dåben.

Knus

Birgitte

luskemorluskemor
    Medlem

Tillykke med Daniel, Eliot og Simons dåb.

Dejligt at I alle havde en god dag 🙂

Og tillykke med Lærkes 2 år

Hilsen Luskemor

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.