mere mælk efter grød-start!!??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2008 mere mælk efter grød-start!!??

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    mdm1979mdm1979
    Medlem

altså.. må lige høre..
    kan det virkelig passe at jeg har mere mælk efter viola er startet på grød??????
    troede det ville gå ned af bakke med mælke mængden lige så stille fordi der jo ikke var så meget bud efter den..

men nej. ofte når det søde barn tager hovedet væk for lige at snakke lidt undervejs i måltidet så er hun med mælkekind og jeg må emballere babs under hendes lille snak for at undgå vådt tøj.

sådan har det ikke været i maaaange uger.

ammer hende nok lige så ofte som før grød men er meget mystificeret af det her.

synes det er super skønt for ville gerne ha ammet hende længere fuldt ud men når nu det ikke blev, så vil jeg meget gerne fortsætte ved siden af hendes anden mad.

er det fordi jeg nu ikke længere går og er bekymret for om hun får nok mad mon?????

kloge ord modtages gerne;-)

mdm1979mdm1979
    Medlem

suk..ingen ved det.. hvis nu man selv skriver det her så indlægget ikke forsvinder så kan det væe nogen ved det…*g*

kcvibekekcvibeke
    Medlem

-Ggg-

Hej Mette

Jeg ved det ikke… Men men men …. jeg oplever det også som om jeg har meget mælk… Føler bestemt ikke at den er dalende´…

Knus

kun33kun33
    Medlem

Hmm…. altså det kunne da godt være, at det er, som du selv er inde på. Altså at mælken kommer i stride strømme (eller måske lige knap SÅ voldsomt *S*) fordi du ikke længere bekymrer dig om, hvorvidt Viola får mad nok. Psyken kan sagtens spille ind, tror jeg.

Knus
    Mette

mdm1979mdm1979
    Medlem

men det ER sgu stride strømme;-)*g*
    igår måtte jeg sidde og holde for babsen når viola lige sku kigge og snakke med mig undervejs. stod stråle ud på hendes kind. har jeg ikke set i to måneder tror jeg..

nå men så bare jubiiiii for det!!!!!!!!!!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.