sove voksi sele teknisk spørgsmål…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2008 sove voksi sele teknisk spørgsmål…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    mdm1979mdm1979
    Medlem

nå. dumme mig. modtog igår ( udover fine lyserøde triptrap stol jubiiii) også barnevognssele..
    har ikke en voksi men vil nogen være venlig at forklare mig hvordan de to ting forenes?????????
    kan godt være jeg er helt galt på den men ejer jo som sagt ikke en voksi.

Andet spørgsmål – findes der nogen der ikke bruger voksi også til vinter – mener selvfølgelig varmt tøj og dyne men hvordan blir det ok at sove ude uden voksi?? tænker mest på bunden af vognen for kan jo godt rulle viola ind i ti lag uld..men men…..

undrende spørgsmål fra mette – der ikke forstå hvorfor der ikke findes barnevogne og voksi´er til voksne… eller jo..hov soveposer;-) men barnevogn. må da være SÅ hyggeligt!!!

kcvibekekcvibeke
    Medlem

Jeg prøver..:o)

Der er huller i voksiposens bund til sele…;o)

Jeg har aldrig brugt voksi… Men givet mine drenge mere og mere tøj på… sådan i takt med kulden.

Mathias sov med en fleece dragt. stor dyne og et tæppe henover
    Kasper var en varm dreng. Og sov med sit tøj på… en tyk trøje luffer og hue… Stor dyne og tæppe på… Hele vinteren.

du kan ligge lidt af det der hvide tynde flaminco, bobleplast eller aviser i bunden af barne vognen. Husk at tage madrasen med ind hver dag så den ikke er kold og fugtig at ligge på… -S- hvilket du jo nok gør ;o)

Kh vibeke… der også vil ha barnevogn at sove i

Der er syninger i VOKSI som skal sprættes op, når de skal bruge sele! Synes det er svært at klippe i den fine pose, men det er en nødvendighed …

Knus

Birgitte

mdm1979mdm1979
    Medlem

ah… tak for svar på begge ting!!!!
    regner nemlig ikke med at købe en voksi men følte mig som den eneste i hele verden der ikke har en.
    der er da også sådan noget termo bund i barnevognen så helt galt kan det ikke gå;-)

skal vi ta patent på voksenbarnevogne.. men hvem vil gå tur med os!???

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.