SP besøg – laaang dreng!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2008 SP besøg – laaang dreng!

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter

Ja, så har sp været her. Jonathan er blevet en lang dreng – 69 cm! Han har taget 150 g på om ugen de sidste 8 uger, så det er fint, men han vil altid ligge under gennemsnittet i vægt – 6,5 kg er det blevet til.
    Han charmede rigtig meget med sp – som synes at han var enormt stærk og opmærksom 🙂 Skrev at han stor-trives … det varmer bare sådan at få at vide!

Knus

Birgitte

tinapugetinapuge
    Medlem

Hej Birgitte

Han vokser fint, ham Jonathan – det går bare så hurtigt med at de bliver store……
    Dejligt at han nu har en stabil vægtøning, så i ikke behøver at bekymre jer.
    Og ja – det er bare super dejligt at få at vide at ens børn stortrives, også selvom man nu selv synes at de trives….c”;)

Knus Tina og Katrine – der også er 69 cm men vejer 8,8kg…

JuhulieJuhulie
    Medlem

ja klart, jeg voksede også lige 5 cm. da sp roste min knægt… også selvom hun ikke sagde noget, jeg ikke vidste i forvejen, hehe. Vi mødre altså! Men det er da rigtigt, at han er en lang fyr, hva’, er du begyndt på str. 74 allerede så? Det er dejligt og forfærdeligt på samme tid, for ih hvor er det fedt at de vokser og kan en masse nyt hele tiden… men shit mand, hvor bliver de hurtigt store, hvor er min lillebitte baby henne???? 🙂

Min datter sad i babyautostolen til hun var 13 mdr – med indsatsen i endnu! Min søn bliver nok ca. 6 mdr., når han bliver rykket videre. Han er 4½ md. og har samme mål som hun havde da hun var 9 mdr. Er det ikke vildt?! Og jo, det ER altså samme far! *G*

Tillykke med ham og hvor er det godt at høre at vægten er fin nu.

JuhulieJuhulie
    Medlem

ja klart, jeg voksede også lige 5 cm. da sp roste min knægt… også selvom hun ikke sagde noget, jeg ikke vidste i forvejen, hehe. Vi mødre altså! Men det er da rigtigt, at han er en lang fyr, hva’, er du begyndt på str. 74 allerede så? Det er dejligt og forfærdeligt på samme tid, for ih hvor er det fedt at de vokser og kan en masse nyt hele tiden… men shit mand, hvor bliver de hurtigt store, hvor er min lillebitte baby henne???? 🙂

Min datter sad i babyautostolen til hun var 13 mdr – med indsatsen i endnu! Min søn bliver nok ca. 6 mdr., når han bliver rykket videre. Han er 4½ md. og har samme mål som hun havde da hun var 9 mdr. Er det ikke vildt?! Og jo, det ER altså samme far! *G*

Tillykke med ham og hvor er det godt at høre at vægten er fin nu.

cilotte29cilotte29
    Medlem

Godt han tager på, nu da I er startet grød og mos. Er han blevet frisk igen?

Charlotte

mdm1979mdm1979
    Medlem

hej birgitte
    hvor skønt at høre!!!!
    vores lange børn begynder at blive lidt tykke også nu efter de får grød tror jeg;-)

så dejligt at slippe for de bekymringer!!

mette – der er meget spændt på næste viola-vejning!!!

kun33kun33
    Medlem

Hold da op, han er godt nok blevet lang 🙂 Eliot spiser meget og har hele tiden gjort det, men det er også mest i længden, han rykker. Vi er med på “lang og slank-holdet”. Han blev målt til 65 cm og 6100 g for en uge siden, da han var knap 4 måneder.

Som Julie skriver, er der også her mega stor forskel på børnene. Så vi synes jo, Eliot er STOR med sine 6100 g og 65 cm – eller hvad det nu er, her en uge efter at han sidst blev målt og vejet. I virkeligheden er han nok meget gennemsnitlig 🙂

Det er dejligt, at du ikke behøver bekymre dig. Selv om man godt selv kan se, om barnet trives, så er det meget rart at få det bekræftet af sundhedspl.

Knus
    Mette

Hej Charlotte

Nej, han er stadig lidt varm – men kun lidt. Det virker som om det er tænderne … Spændt på hvor længe det kan tage!

Knus

Birgitte

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.