Hvornår menstruation?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2008 Hvornår menstruation?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    FrkEH74FrkEH74
    Medlem

Hej..
    Det er ikke aktuelt her endnu, og heller ikke fordi jeg går og savner en månedlig blødning, men kom bare til at tænke på i går aftes, hvornår det mon begynder igen? Er der noget, der er”normalt”?
    Jeg ammer, så det udskyder det vel lidt…?
    Nogen kloge hoveder på det område – eller bare nogen med erfaring?
    KH Elisabet.

mdm1979mdm1979
    Medlem

kan ikke prale af erfaring på området. men klogt hoved——–?*G*

kan da i hvert fald fortælle at jeg heller ikke har fået det endnu.. og savner det bestemt heller ikke!!!!!!!

kh mette

CarinaHBCarinaHB
    Medlem

Hej Elisabet
    Jeg har en smule erfaring med menstruation efter fødsel – tre gange erfaring faktisk og helt forskellige erfaringer…
    Jeg har ammet alle tre, uden supplering af mme de første 6 måneder. Den første gang fik jeg menstruation efter ca. 6 måneder, den anden gang efter 3 uger og her tredje gang gik der 2 måneder.
    Jeg tror ikke der er noget der er”normalt” som sådan. Og amningen har desværre ikke helt samme præventive virkning som man troede før i tiden. Menstruationen kommer vist, når kroppen er klar til det.
    Nyd du endelig, at din ikke er kommet endnu. Jeg er allerede træt af at trækkes med min, men har jo nok glæde af den 20-30 år endnu … :o(
    Carina

Vestjyde30Vestjyde30
    Medlem

Jeg har både med Anders og Ditte fået menustration præcis 28 dage efter at jeg er stoppet med at amme. Det samme efter Kaspers fødsel – og min krop er endda så præcis at det næsten er på klokkeslet… – lidt fascinerende!

Så jeg er i den grad tilbage i cyklus – og er også startet på p-piller igen (hvilket minder mig om at jeg heller må få den fra i går – har kastet op siden i går aftes, men tror at det stilner af nu, så…)

Kh. Ellen

pialarpialar
    Medlem

Jeg har jo født en del gange 😉
    Har ammet fuldt ud hver gang og
    min rigtige mens er efter de første syv børn først startet når de har været 8-10mdr (..dog et par pletblødninger når børnene har været 2-4-mdr gamle) 100%-amning har virket udemærket som prævention..

Men her efter Aprilia har jeg netop lige overstået den første rigtige mens/hun fuldammes også – mystiske krop,nu troede jeg lige jeg vidste hvordan den ville reagere,men nix 😉

(Og GOD bedring til dig,Ellen!)

Kh Pia

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.