Er der nogle der har hørt noget til Pialar ?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2008 Er der nogle der har hørt noget til Pialar ?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg tænkte netop på det samme…
    Sender hende mine tanker.

Knuz Julekonen

kcvibekekcvibeke
    Medlem

Jég syntes det er længe siden Pialar har skrevet. Tænker rigtig meget på hende. Måske er der nogle af jer der har hørt fra hende ?
    Varme tanker fra vibeke

Anonym
    Gæst

jeg har lige snakket med hende idag..

hun har været til tidlig MD-scanning idag.
    alt så fint ud, bortset fra, at der stadig er en lille del af moderkagen der er løs..
    deres risikovurdering for down er 1:321, men den tidligere vurdering trækker jo stadig ned.
    har fået foretaget fostervandsprøve som giver svar tors. el. fredag..

så kryds lige fingre for hende…

knus jeanet

Hvor er det dejligt at høre, har tænkt så meget på hende! Marlene 12+2 fra juli terminen

Domina46Domina46
    Medlem

Hvor er det godt at høre nyt. Krydser alt hvad jeg kan og håber fostervandsprøven er OK. Jaydee, du må endelig hilse Pia mange gange og fortælle hende, at vi er mange der tænker på hende.
    Katrine

kun33kun33
    Medlem

Her fra krydses også fingre. Det må være en frygtelig tid for dem. Men det er da positivt, at deres nye risikovurdering for Downs er 1:321, og at MD-scanningen så fin ud.

Knus
    Mette

CarinaHBCarinaHB
    Medlem

Hej
    Jeg har tænkt på hende mange gange og håbet at høre nyt og så bare regnet med, at når vi intet hørte, var det fordi hun ikke havde overskud – måske fordi det gik rigtig skidt…. så jeg er super glad for at høre at Downs-risikoen er væsentligt nedsat og MD scanningen er gået godt. Håber at høre mere, når hun får yderligere nyt – og krydser fingre for, at det er godt nyt!
    Carina 17+3

helle111helle111
    Medlem

Har også ledt efter indlæg fra hende om nyt.. puha, hvor spændende med de ny prøver. Krydser alt hvad der krydses kan.. og hils hende.
    Helle

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.