Det går fint :-)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2008 Det går fint :-)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Kære alle,

vil blot fortælle, at min gynækolog har taget en blodprøve i går, fordi man kan se i en sådan, ved tallets stigning, om man er i en sort, hvid, eller gråzone, hvad angår om fosteret har udviklet, og udvikler sig som det skal. Det er åbenbart en ret sikker indikator for, om det vil udvikle sig som det skal.
    Min zone er hvid!! Tallet var rigtig, rigtig godt som han sagde, og han var MEGET glad, og at det betød, at det har udviklet sig præcis som det skal. Havde jeg fået taget det tal sidst, ville det også have vist, at det ikke gjorde.
    Endvidere har jeg en fuldstændig vanvittig kvalme – det er vist kun et spørgsmål om tid, før jeg kaster op og det er næsten hele døgnet :-/ Selvfølgelig er det fint for mig, at have andre symptomer end sidst – jeg er også langt mere træt (har dog stadig ikke ømme bryster), men kvalmen er godt nok styg – men jeg klager ikke (altså andet end lige her 😉

Jeg skal se at få meldt mig til augusttermin, men venter lige lidt.. er stadig lidt bange, selvom oddsene er langt bedre nu 🙂

Min gynækolog siger stadig, at jeg bestemmer hvor tit jeg vil scannes – hvis jeg vil 1 gang er det fint, 12 gange lige så fint, ingen gange også fint. Uanset hvad, så forstår han hvad jeg end vælger – han er sgu dejlig – er ret heldig med ham 🙂

Nå, ville blot lige give en melding 🙂

Mange knus fra
    Clara 5+0

kun33kun33
    Medlem

Hej Clara

Det er vel nok dejligt at høre at der er så gode odds 🙂 Og sikke en super gynækolog, du der har fået dig!! Jeg synes, det er hyggeligt, at du stadig læser og skriver med her. Du hører ligesom lidt til her, selv om din termin så måske nok er engang i august 😉

Knus
    Mette 17+0

CarinaHBCarinaHB
    Medlem

Hvor er det bare dejligt at du lige kigger forbi og fortæller hvordan det går med graviditeten!!! Er meget glad på dine vegne over, at tallene er gode og gynækologen forstående – og graviditetsgenerne massive – på nuværende tidspunkt kan det vist ikke være meget bedre. Men forstår sgu godt, at du alligevel er lidt forbeholden omkring at melde dig på augustterminen… det har også været en ordentlig omgang du har været igennem – nærmest et følelsesmæssigt stormvejr. Trætheden kan ud over graviditeten også hænge sammen med reaktionen på alt det du har været igennem. For det har jo ikke kun været hårdt følelsesmæssigt, men kroppen har da også måtte arbejde noget på højtryk.
    Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke med denne graviditet – og kig endelig forbi igen!
    Mange hilsner
    Carina 16+5

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.