Hvornår kan jeg teste…:o)?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2008 Hvornår kan jeg teste…:o)?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    tildestildes
    Medlem

…der er jo ingen der venter til de er gået over tid og heller ikke mig, men hvornår bør jeg ku’ teste, hvis min cyklus er på 30-32 dage og jeg i dag er på dag 25 i min cyklus? Kommer altid til at spilde alt for mange penge på tests, så vil vente med at teste på baggrund af jeres erfaringer:o)
    Tak for hjælpen.
    Knus T:o)

tildestildes
    Medlem

Hej Clara:o)
    Tak for dit hurtige svar:o) Du har helt ret, må hellere dy mig i 8 dage endnu (hvis jeg kan), men jo også trist, hvis man først testen positivt og så får sin mens få dage efter.
    KH T:o)

Anonym
    Gæst

Hvis du vil være HELT sikker, skal du vente til dag 33. Så er der størst sandsynlighed for at den lille spire bliver hængende, hvis du er gravid 🙂
    Jeg har selv testet før tid nogle gange. Også med et positivt resultat, som senere blev negativt. Jeg har vidst det, fordi jeg kunne teste fra dag 7. efter ægløsning, derefter blev den kraftigere, for så at blive svag igen og ende i mens.
    HVIS du ikke kan lade være, hvilket jeg virkelig forstår, men egentlig ikke anbefaler 😉 så kan en god indikator være, om stregen bliver tydeligere og tydeligere, for hver dag der går.
    Jeg kan selvfølgelig ikke give nogen garantier, men jeg vil ikke være dommer for, om du skal teste før eller ej, for jeg ved, jeg ikke selv kunne lade være.. 😉
    Knus og forhåbentlig snart velkommen 🙂

Clara 4+3

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.