så har jeg mærket liv

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2008 så har jeg mærket liv

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    anfivaanfiva
    Medlem

Hejsa Tøser

Ja så mærkede jeg også for alvor liv. den 23. dec
    Om siden har det bare været flere gange om dagen, det er en skøn, men alligevel underlig følelse at prøve igen.
    det er bare rart at vide at der ligger et levende lille barn inde i min mave.

knus Anfiva
    og mathias 2 ½ år

busybeebusybee
    Medlem

Har også for alvor mærket noget til den lille. Det er min den første, så har gået utålmodigt og ventet :o)

Det gør det noget mere virkeligt når man kan mærke den sprælle rundt :o)

Knus
    B

babymaj08babymaj08
    Medlem

Hurra, jeg har også mærket lillen. Som førstegangsgravid skulle jeg lige være sikker på, at det var ham/hende der var i gang derinde og ikke bare maven i sig selv. Men jeg har mærket et eller andet derinde fra de sidste dage, det er ret særligt….

Synes stadig, at det er lidt svært at forstå, at der bor én inden i min mave…
    Håber også, at I andre mærker en hel masse.

B

Miamor2Miamor2
    Medlem

Hej 😀

Jeg har i de sidste 7-10 dage mærket liv hver dag, små søde puf som jeg bestemt regner med at faderen får glæde af, i den aller nærmeste fremtid…

Mia 19+0

Hejsa alle

Jeg har mærket liv siden midt i uge 18 og er nu 19+5. Det er rigtig dejligt og spændende og lidt skræmmende at vide at der rent faktisk er en lille ven derinde (er 1.gangs gravid). Lige nu hvor jeg begyndte at læse om jeres oplevelser lader den mig sjovt nok vide at den ‘lytter med’. 🙂

Knus og godt nytår til alle

Susanne

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.