Julen har tappet mig for energi

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2008 Julen har tappet mig for energi

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Arbejde weekenden op til Juleaften, også lige en 12 timrsvagt……Juleaften, arbejde morgenen efter, min fødselsdag i går, nytårsaften i morgen, derefter arbejde igen kl. 07 dagen derpå…..

Jeg syntes at julen har tappet mig fuldstændigt for energi, føler mig modløs..Men ved ikke helt HVORFOR.. Kender i det?

Læser i øjeblikket en historisk roman og græder hvert andet øjeblik. I går fyldte jeg jo 34 og selvom Bjørn gjorde alt hvad han kunne for at gøre min dag god, var der bare ingenting som jeg syntes var godt..Ved ikke hvorfor…?

Vi var først på Thai- restaurent på vestrebro. Maden var som jeg selv kunne lave den og der var bare babyer overalt, som knaldede skeer i bordet og skreg. PÅ en restaurent om aftenen..? Havde glædet mig til et romantisk sted, helt stille og roligt.. Ak, hvor er jeg utaknemmenlig..

Chicagi på Ny teater, var en katastrofe, for mit i forvejen sårbare humør. VI havde betalt 1000,- og regnede med rigtigt gode pladser og jeg glædede mig faktisk ret meget. Men vores pladser var på 1. sal, 50 m hævet over scenen, på 3 række!!:((((( Det var som at se en forestilling i fjernsynet. Derhjemme havde jeg bare ligge bedre..

Åhh, i kan nok høre, at jeg ikke er den dejligste og nemmeste kone lige i disse dage. Måske har jeg bare brug for at trække stikket fuld´kommen ud. Drømmer mig væk til et spaophold i Østrig…Uden børn..Væk fra arbejdet….Bare mig og en god bog
    ..Og MÅSKE Bjørn..Hvis han kan være stille.

Andre som julen har udmattet fysisk eller psyksisk?

Kh. Sidsel 18+2

Anonym
    Gæst

Hej Sidsel.

Kender godt til fænomenet, hvor alt bare er op af bakke. I virkeligheden uden nogen særlig årsag, andet end jeg bare føler mig utilfreds – og det er jo også tilstrækkeligt for den der føler det. 🙂 Men jeg går ud fra at det er hormonerne, og så sørger jeg for at kompensere for det, når jeg er ovenpå.

Og her skal der heller ikke ret meget mere end en “merci”-reklame til, førend øjenene dugger. 🙂

Træls, at Chicago ikke levede op til dine forventninger.

Fat mod, vi kommer ovenpå igen…før eller siden…jeg vil tro om et par år. 🙂

Knutti 22+0

Anonym
    Gæst

Hmm, jeg har en tendens til at blive mut og trist på min fødselsdag, uanset hvad min søde mand overrasker mig med. Jeg er ikke nem, hvad d. 29. 12 angår:)

Nu er jeg bare i hopla igen. Nyder at det hele er slut, selvom det også har været enooormt dejligt, at være så meget sammen med familien.. Det er bare hårdt, når man arbejder fuldtids samtidig, når resten af familien har fri.NÆSTE år er jeg på barsel, juhhue:)

Hejsa Sidsel

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.