så har jeg i juledagene været til md

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2008 så har jeg i juledagene været til md

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    trunde100trunde100
    Medlem

og det gik rigt fint. vi venter en lille dreng og det var hvad jeg ønskede mig mest. men desværre har jeg alligevel brugt dagende efterfølgende på at være lidt depri. jeg har jo tvillinger , en drng og en pige, jeg ved at det formentlig er min sidste graviditet, og jeg føler mig bare så snyt og at der ikke igen er en af hvert køn, for jeg vil jo også gerne have en pige til………sikke nogle gravid tanker!
    nåmen derudover lå min moderkage lidt foran fødselskanalen, hvilket kan betyde at jeg skal have ks igen, men de sagde at det godt kunne nå at ændre sig i takt med at maven vokser. det håber jeg virkelig da jeg gerne vil prøve at føde helt almindeligt. er der andre der har fået den besked?
    vh marianne 19+2

Miamor2Miamor2
    Medlem

Hej Marianne,

Tillykke med den fine scanning… Ja nu er du jo lidt vant til at være “forkælet” sådan at få den 2 ad gangen, og en af hvert køn – så det må være mærkeligt at der nu “kun” er 1… 😀

Hehe 😀

Jeg kender ikke til det med at moderkagen ligger i vejen – med har jo ikke selv været til MD endnu – så det kan være det kommer – det håber jeg dog ikke…

Min veninde som efterhånden må være 30 uger henne, fik at vide at hendes moderkage lå foran fødselsudgangen (om man vil), men en efterfølgende scanning i uge 28, viste at den har flyttet sig så meget at hun nu kan føde selv…

Mia 19+6 indtil midnat – så er jeg HALVVEJS….

Hejsa
    Tillykke med at alt var som det skulle være!
    Ved min sidste graviditet lå min moderkage også lavt. Men en scanning i uge 32 viste, at den var vokset med op ad.
    Det skulle være meget få procent, hvor den ikke flytter sig. Så du skal ikke være urolig for det.

Jeg fik i øvrigt også at vide til md-scanning at jeg venter en dreng. Jeg har en pige i forvejen, og havde troet dette også var en pige, så det var noget af en overraskelse.

Mvh. Bettina 21+2

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.