Waw…jeg venter en pige :-)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2008 Waw…jeg venter en pige :-)

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    ZuzetsZuzets
    Medlem

Var til MD scanning her den 27. hvor alt så rigtig fint ud og lige da jeg troede hun ville stoppe med at scanne, kiggede hun efter køn og gav os noget af en overraskelse.

DET ER EN PIGE!!!

Vildt når man har 4 drenge i forvejen og manden har også en stor dreng herudover.

Så jeg kan godt fortælle jer der er blevet shoppet pigesager de sidste dage….Farmand kom også hjem med en pose pige tøj, for han ville også shoppe ting til hende.

Og navnet har vo også fået på plads, så nu venter jeg en lille Sophia 🙂

Mange hilsner

Lotte 19+5 med Sophia og mor til 4 skønne drenge

BeduttiBedutti
    Medlem

jeg kan kun sige tillykke og glæd dig :O))
    Jeg har selv 2 drenge og var ret sikker på at vi ikke kunne få andet end drenge da der er rigtig mange drenge i min familie men sørme om der ikke kom en lille prinsesse.
    Jeg var egentlig ligeglad om det blev en dreng mere men når nu jeg har hende så syntes jeg det er skønt med alle de pige ting og tøsetøj så jeg er også gået en lille smule afmok i pigetøj :O))
    Så jeg kan lige forstille mig hvordan I må have de efter 4/5 drenge :O))

Betina og Clara 9½ måned

Miamor2Miamor2
    Medlem

Hej…

Ihh tillykke – ja det var da noget af en overraskelse, når nu I har kun har drenge i forvejen… Vi har selv 2 drenge, manden mener at det er endnu en dreng, imens jeg holder på en lille prinsesse…

Mia 19+3

Anonym
    Gæst

Tillykke… skal også have en pige.. det bliver en Celine….. og jeg er også gået shop amok…. det føler jeg ligesom er tilladt nu….*s*

Helle

Anonym
    Gæst

Tillykke. Det er da lidt af en bedrift! Jeg er imponeret over, at du har 4 drenge. Jeg har en dreng og en pige, og venter endnu en pige, Clara.

Kh. Millemaria

Anonym
    Gæst

Hej
    Jeg venter også en pige til min store overraskelse, har to drenge i forvejen. Men jeg har også haft det meget anderledes denne gang end de 2 andre gange. Min mand er helt vild, han har nemlig også to andre fra tidligere forhold. Så sandsynligheden for at vi skulle have en pige var ret lille. Men det er bare helt vildt. ;-))

Kh
    Mia 21-uger

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.