Jeg ved hvornår jeg til NF og JM..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2008 Jeg ved hvornår jeg til NF og JM..

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Miamor2Miamor2
    Medlem

Hej Tøser..

Er bare så glad, jeg har fået brev om hvornår jeg skal til NF og JM..

NF er den 1 november, hvor jeg vil være 12+0

Og 1. Jm besøg d. 4 december hvor jeg vil være 16+5..

Ihhh der er jo ikke så længe til NF, kun en lille ½ mdr..

JUBIIIIIIIIIIIIIIIII..

Mia 9+2

Anonym
    Gæst

Hvor er det bare skønt at du allerede ved hvornår du skal afsted til de første undersøgelser. det bliver rigtig spændende.
    Jeg skal desvære først til læge i næste uge og have lavet vandrejournal, der er jeg 11+5. Så jeg må nok vente lidt længere før jeg skal til NF.
    Knus nannma 10+6

Æv bæv – det ved jeg også. NF-skanning d. 29/10 hvor jeg er 13+0 og MD-skanning, hvor jeg er 21+0. Det glæder jeg mig meget til. Tilgengæld har jeg fået min 1. jordemoderkonsultation, som er d. 7/2 – helt ærligt, jeg ved godt at jeg er 3. gangsfødende men alligevel. Det var det samme sidst, så helt overrasket er jeg ikke. Der bliver virkelig sparet i Århus….
    Heidi (10+5)

Miamor2Miamor2
    Medlem

Hej Heidi,

Ja jeg kender dersværre godt det med besparelserne, jeg er også 3. gangs fødene, og da jeg ventede nr. 2 var det nøjagtigt det samme, jeg tror jeg nåede at snakke med min JM 3 gange inden jeg fødte. Jeg fødte nemlig 3 uger før tid – og hvis jeg havde gået til termin, skulle jeg have snakket med hende i alt 5 gange..

Mia 9+3

TarzansMorTarzansMor
    Medlem

Hold da helt op, jeg er nu alligevel glad for ejg bor i Nykøbing Falster, for selvom det også er under Region Sjælland, og de til tider ikke er ret skarpe hernede, så kommer jeg da vidst lidt flere gange til JM.

Har også lige fået mine længe ventede breve ind af døren her i går morges.
    NF den 31/10, hvor jeg også vil være 12+0 og 1 JM komsultation den 19/11 hvor jeg vil være 14+5….
    Ved ikke om det er fordi jeg er første gangs gravid/fødende at jeg har fået en tid så tidligt, men syntes det er skønt, det gør at det bliver endnu mere virkeligt…

Joan (9+4)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.