det kribler i maven!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2008 det kribler i maven!

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    trunde100trunde100
    Medlem

sidder her og venter på at skulle scannes, dog først 20.15, men harft det underligt hele dagen. jeg skal scannes på mit behandlingssted, det sted som for knap en uge siden sagde at den lille spunk var alt for lille, død for lang tid siden og at jeg idag skulle fortælle dem hvilken aborttypr jeg ville have… jeg blev jo skannet dagen efter på en anden klinik, hvor der heldigvis var hjerteblink. men kender idet, man kan blive helt itvivl om det virkelig var rigtigt, og nervøs for at det er gået i stå, når nu skanningsforløbet har været så underligt. jeg er hellerikke blevet enig med mig selv, hvordan jeg skal reagere over forklinikken, alså fortælle dem at jeg er blevet skannet andet sted og fået helt anden besked. denne gang skal min mand med, det tror jeg er godt. den selvsikre selvstændig erhvervskvinde jeg er i det daglige, er jeg godt nok ikke i denne situation….
    nåmen fortsættelse følger sennere i aften..
    vh marianne 7+3

Miamor2Miamor2
    Medlem

Kære Marianne,

Ja man kan være noget så selvsikker i erhvervslivet, og overfor noget familie, men når det kommer til børn og mand, uhh så bliver man blød som smør, og mega usikker engang imellem..

Men jeg syntes da helt klart at du skal fortælle at du er blevet scannet et andet sted, og at der var der altså hjerteblink..

Men vent til efter scanningen, det kan jo være at de ikke vil scanne dig, hvis du er blevet scannet et andet sted…

Også syntes jeg du skal fortælle dem at du ikke forstå hvordan de kan lave sådan en kæmpe brøler, og at de en anden gang, burde scanne lidt mere grundigt, og længere..

Jeg glæder mig til at høre din opdatering i aften..

Mia 9+0

Anonym
    Gæst

Jeg kan godt forstå at du er spændt på hvad de siger til dig, men jeg er overbevidst om at du kan være ganske rolig når nu den anden scanning viste klare og tydelige tegn med hjerteblink.
    Jeg er spændt på at høre nærmere 🙂
    knus nannma

JuhulieJuhulie
    Medlem

glæder mig sådan til at høre mere trunde100. Hvordan gik det?
    Julie

Metle72Metle72
    Medlem

Uhh ja – hvordan gik det ??
    Er så spændt på at høre…. For jeg blev bare så edderspændt rasende da jeg læste dit andet indlæg ang. scanningen og den besked du fik…

Marianne

sujaemsujaem
    Medlem

Hvordan gik scanningen på behandlingsstedet?

Susan

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.