Svimmelhed…

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

er det normalt stadig at være det?? Nu sys jeg ikke at det er sjovt mere, fornemmelsen af at være skide fuld hele tiden.. Skal til længen tirsdag og have lavet gu´en, der havde jeg tænkt mig lige at tage en snak om det..

Tina 10+3

Anonym
    Gæst

Jeg skriver også på netbaby, og der står der hver dag en lille tekst, som passer til det, der sker i øjeblikket. Jeg er 11+1 og i dag står der blandt andet:
    “I uge 12 er svimmelhed, hovedpine og hedeture almindeligt på grund af den større blodmængde i din krop”.

Så jeg tror bare, du skal finde dig i, at det følger med…

Kh. Tanja 11+1

Anonym
    Gæst

problemet er at nu har det ståt på det meste af tiden og kan være lidt svært at passe arb, når man sidder der og kan ingenting, fordi man er “fuld”.. Havde nu håbet på at det blev normalt igen..

Tina

SiffusSiffus
    Medlem

I forrige uge tog jeg hjem fra arbejde til middag fordi jeg havde det skidt. Mandag og tirsdag havde jeg det ret så skidt men “samme slags” som jeg plejede bare værre. Natten til onsdag vågner jeg nærmest ved at være frygtelig svimmel. Bare ved at vende mig i sengen. Det hele kørte rundt som i den værste snurre-rundt-film. Det var rigtig rigtig slemt et par dage. Jeg tænkte jeg havde fået en virus på min balance nerve oveni mit graviditets halløj. Jeg mindes ikke at have været svimmel i min sidste graviditet. Min svimmelhed er ikke så voldsom længere men er der stadig hver dag og værst når jeg bliver træt.
    Jeg troede slet ikke det var normalt at være så svimmel når man er gravid… Så det har været både rart og skidt at høre at andre også har det. Håber godt nok snart at slippe af med det. Det hjælper jo heller ikke just på kvalmen osv.
    Hvornår skulle det aftage igen???

Siffus 11+5 (med svimmelhed i snart to uger…)

Anonym
    Gæst

svimmelhed skulle kunne forekomme i ugerne 10 til 14 — har jeg lige selv fået at vide.. 🙂

Tina

Miamor2Miamor2
    Medlem

Hej,

Sjovt eller nej det er vel ikke ordet, men så mere pudsigt at I lige skriver om det idag, for jeg har netop idag haft små svimmelheds anfald, sådan i små glimt..

Mia 9+3

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.