Det var squ hurtigt :-)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2008 Det var squ hurtigt :-)

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    RikkeRohdeRikkeRohde
    Medlem

Hey her inde…

Hold da op, jeg er gravid!!! Fedt!
    Jeg stoppede med mine p-piller i starten af aug, og nu er jeg gravid!
    Jeg er SÅ glad og spændt…. Nu skal jeg have VORES barn, en søster/bror til min 8 årig datter, og han to drenge på 5 og 7 år.
    Skønt.
    Min datter blev så glad da hun hørte det i dag, at hun købte en lille gave til os, da hun var med ude og handle. SØDT! 🙂

Jeg skal så først til lægen d 24 oktober… Men testen var jo positiv, så behøver ikke at få det konstateret der…

JEG ER SÅ LYKKELIG…

Knuz Rikke

RikkeRohdeRikkeRohde
    Medlem

Forresten er terminen vist d 18 maj… Så det er jo ret nyt, men håber at det varer ved. 🙂

Knuz Rikke

TigerTunesTigerTunes
    Medlem

Ej, hvor er det bare fedt!!! Ønsker jer så hjertens tillykke!!!! jeg stoppede jo også med pillerne i starten af august. Og jeg er sørme også gået over tid, + har længe døjet med diverse tegn på graviditet. men som du kan læse andet steds, så bliver testen ved at være negativ:-( Men vi tror og håber den er der….I så fald har jeg termin omkring 20 Maj. Så vi kommer til at følges godt ad. Forhåbentlig da:-) Endnu en gang tillykke, og kryds lige fingre for, at vi snart får to streger at se:-)

Knus dorthea

Anonym
    Gæst

og fedt med en positiv test efter lige at have afsluttet med p-piller :-))) Har selv pøvet det efter 15 års brug, og det var stort og overvældende :-))) Især eftersom at man hører at de fleste prøver i lang tid efter stop, så vi var forberedte på min. 1 års prøvning. Og resultatet, det blev en skøn dreng, som nu har rundet de 6 år. Held og lykke til dig.
    Mor 2001 (dreng) & 2005 (pige)
    og maj 2008 (måske)
    :-)))

RikkeRohdeRikkeRohde
    Medlem

Tak for hilsen 🙂

Jeg krydser fingre for jer! Jeg testede mig i fredags, og da var jeg ikke mere end lige gået over tiden… Lidt uvis, når det jo er efter p-pille stop. Ført kom den ene streg, rigtig tydelig! Men den anden kom ikke lige med det samme… 2 min efter stadig ingen! Så jeg smed den ud…
    Men et eller andet sagde mig, at det kunne ikke passe… Med de symptomer jeg havde… Så ud og kigge i skraldespanden!
    Fantastisk, nr 2 streg var der svagt. MEN den var der squ!

Jeg var lige ved at tude… 🙂

Så held og lykke til jer alle her også

Knuz Rikke

PaddiePaddie
    Medlem

Hvor er det fantastisk! 😀 Stort tillykke til dig, Rikke.

Tillykke med din mands gode sædkvalitet!!
    Jeg var også heldig i 1. forsøg efter p-pille stop. Det er skønt når det går så hurtigt, og samtidig har jeg svært ved lige helt at følge med psykisk. Samtidig går jeg og tænker på alle de par, som ikke kan få deres ønskebørn, når de så gerne vil.
    Jeg var også heldig med de 2 andre i første forsøg efter p-pille stop, så herhjemme skal jeg bare røre ved min mands underbukser for at blive gravid!! (Citat fra min-mave.dk)
    Heidi (6+4)

RikkeRohdeRikkeRohde
    Medlem

Tak 🙂

Ja, det er super sæd han har. For mig er det noget nyt, da jeg med mit første barn og ex-mand, måtte igennem en masse undersøgelsder og behandlinger, FØR jeg så blev gravid, ved micro-insimerring på Skive sygehus! Efter godt og vel 3 år alt i alt…
    Den gang var følserne helt andre, end de er nu.
    Nu tænker jeg lidt i, at det er sjovt, at kunne få lov at opleve at blive gravid med det samme…
    Men jeg vil nu ikke have undværret den oplevelse den gang… Da heller ikke den her, hvor det lykkes super hurtigt!

Men jeg er lykkelig, og ser mig som heldig lige nu 🙂

Held og lykke til jer andre også.

Knuz Rikke (5+3)???

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.