Implantationsblødning

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2008 Implantationsblødning

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Tillykke til alle med en lille spirrevip i maven. Jeg ved endnu ikke om jeg er så heldig jeg kan være med her, det bliver spændende at se.

Er der nogen der har haft en implantationsblødning? Hvis ja, hvor mange dage efter ægløsning, hvor kraftig og varrigheden?

Jeg havde ægløsning ca. 4/9, og hele dagen lørdag og søndag har jeg blødt forholdsvis meget, ikke så kraftig som menstruation, men en let mens. Det har været friskt blod, og ledsaget af kraftig menstruations-ubehag (noget mere end jeg normalt har). Blødningern er stoppet nu.

Min cyklus har altid været bundstabil, har aldrig blødt “udenfor nummer”, har ikke spist p-piller der kunne gøre den usikker, og jeg forventer først menstruation den 21-22/9. Hvad pokker kan det være? Jeg har læst mig frem til at implantationsblødning oftest er en pletblødning, og det kan man ikke ligefrem kalde det! Det er for tidligt til abort, medmindre jeg selvfølgelig blev gravid i sidste mdr, men det tvivler jeg på, for da beskyttede vi os, og har haft helt normal mens sidst.

Gode bud på hvad det er?

Med venlig hilsen
    Nanna (mor til Jeppe, august 2003)

Anonym
    Gæst

Jeg havde en meget lille I-blødning på en ½ formiddag uden smerter (troede det var mens grundet tidspunktet ,som jeg dog ikke kan huske nøjagtigt), så det ligner ikke så meget…

Mvh. Freja

Anonym
    Gæst

jeg havde det osse med min datter ca 14 dage efter min norm mens.
    det var ikk meget der kom, og derfor undrede det mig, da jeg ikk kendte til hverken at jeg var gravid eller den slags blødning dengang.
    Og nu her havde jeg det igen, men dog i en meget sparsom mængde, svarende til 1 sølle dråbe i mine trusser.
    Så jo det er meget normalt at få en blødning “før tid” både stort og småt.

:o)

mvh mette 5 + 5

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.