Så fik jeg det sagt

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2008 Så fik jeg det sagt

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    ditte7ditte7
    Medlem

…altså til dagplejen at vi skifter. Det var lidt af en overvindelse, men samtidig en lettelse at komme af med det og ikke gå og putte mere med det. Hun tog det rigtig pænt synes jeg og Isak har derfor “fået lov” at komme afsted i denne uge, så han ikke helt glemmer at være i dagpleje. Men jeg holdt det også helt upersonligt, altså inddrog ikke hende som en del af grunden til vores skift. Orkede ikke helt oprivende scener eller skænderier, især foran Isak. Og i det hele taget ikke.
    Nu glæder vi os bare til at starte hos Margit og Bent på mandag 🙂

Weekenden med min bror gik også ok, men han virker ikke som om han helt forstår konsekvensen af sin sygdom. Hans virkelighedsforståelse er desværre ikke helt som vi andres. Frygter bare mine forældres reaktion når de får nyheden.

kh Ditte

Hej Ditte
    Dejligt med dagplejen. Godt at det kunne gøres på en måde, så Isak stadig kunne komme afsted.

Det er godt nok trist med din bror. Er der nogen der passer ham/holder øje med ham? Har du snakket med ham om, at du er bange for at han smitter andre, eller er det helt umuligt?

Knus Lynne

ditte7ditte7
    Medlem

Ja så holdt han altså alligevel med det samme, Isak altså. Han har været meget ked af det denne uge og så synes hverken jeg el dp at der var grund til at han skulle komme der når han alligevel snart skal videre.

Min bror sidder stadig i (åbent) fængsel, men udsluses snart til egen bolig. Man kan desværre ikke snakke normalt med ham, ? han siger alt det han ved man “bør” sige, men man skal ikke regne med at han kan handle fornuftigt i en konkret situation. Han er jo en slags sociopat eller hvad man kalder det i dag, med meget lidt empati. Hans følelsesmæssige udvikling er nok gået i stå ca omkring 4-5-årsalderen.

Puha, det lyder godt nok hårdt. Det må kræve enormt meget af jer tænker jeg. Håber det hele går med din bror.
    Lynne

ditte7ditte7
    Medlem
    MarieMor26MarieMor26
    Medlem

Uh ha.. det med din bror tror lyder lidt som min mands far.. Altså det var ikke samme problem, men det var hårdt for min mand at se på én han elskede ‘ødelægge’ sig selv :o(

Mht dp, var det godt at høre at du fik gjort det, og fortalt dp at han ‘flytter’ :o) Det er så rart når sådan noget er ude af verden! Held og lykke med den nye.. det lyder ret hyggeligt ;oD

-Marie

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.