Hviner jeres også?

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe April 2008 Hviner jeres også?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    teambarcateambarca
    Member

Hej
    Kan det virkelig passe at der er en fase i barnets udvikling hvor han skal hvine (meget meget meget meget højt) stort set hele tiden, især når han vil have opmærksomhed?
    Det er godt nok irriterende – og det skærer lige ind ørerne 🙁
    Kender I til det?
    Jeg har prøvet at gentage ordet “NEJ” når han gør det men han er for lille til at forstå – så får jeg “bare” et af hans dejlige smil 🙂
    KH Kristina som har ondt i hovedet efter lang tids hvinen her til morgen!

Jo, Lily hviner da en del.
    Lynne

Anonymous
    Guest

Viktor både hviner højt og knurrer/brummer dybt som en løve 🙂

Tror de prøver deres stemme af.

Kh. Lisbeth og Viktor

kkr1979kkr1979
    Member

Jep, Karoline hviner også og har faktisk gjort det i et stykke tid. Hun gør det dog kun hvis hun er i godt humør og der er noget er der helt fantastisk 🙂

Kristine

AnullerAnuller
    Member

Ja, Isabella hviner også en del.. Det er også mest når hun er i godt humør.. Hun er også begyndt at ‘brumme’, det lyder lidt morsomt…

Kh Henriette

Dorte13Dorte13
    Member

Ejj hvor er jeg glad for jeg ikke har den eneste brummer. Ellen brummer bare SÅ vildt. Og hun gør det typisk når hu ner utilfreds = meget af tiden da hun endnu ikke kan kravle og dermed bliver SUR!. Hun hviner også meget. OG så er hun begyndt på dadada og lalala det er mere til at holde ud. Hun holder laaaange ene taler. Så jeg siger til mig selv “det er en fase” og gentager det som et mantra, da den brummen går mig på nerverne

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.