morsyg?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    trikarmortrikarmor
    Medlem

Kan det virkelig passe, at man allerede kan få separationsangst når man er 4 1/2 måned?
    Jens vil kun være ganske kort på armen hos fremmede, så vræler han indtil han kommer tilbage til mig. Hvis jeg går ud af et rum græder han også ofte, og forleden var jeg væk en hel aften, og han nægtede pure at lade sin far give ham flaske, kop eller mad med ske, men skreg og ville kun være på arm til jeg kom hjem efter 7 timer og gav ham bryst…!!!
    Har I oplevet noget lignende? Bliver det ved i lang tid? Jeg kan ikke huske at min store datter gjorde noget lignende så tidligt.
    Trine og Jens 28.04

jeps, kan godt passe. Maya fik, da hun var ca. 4 måneder, lige pludselig engang imellem nogle vilde hys-ture. Det var sjovt nok aldrig når jeg havde hende, men gerne ved hendes far eller mormor. Jeg er den eneste der rigtig kan få hende ned igen når hun ryger helt derop. Spurgte min sp og hun sagde at omkring de 4 måneder, begynder de at forstå at de ikke er en forlængelse af mor, men at mor rent faktisk kan gå uden at tage baby med. Og når man går ( om så det bare er fem minutter), så tror de at man ophører med at eksisterer eller aldrig kommer tilbage. Så det kan sagtens passe. Min sp sagde også at det gerne kan vare en måneds tid, så går det i de fleste tilfælde lidt over igen. Maya er ikke så slem til det mere nu hvor hun er 5 måneder.

knus marianne og maya 5 måneder

Anonym
    Gæst

Vi havde også en sådan periode, da den lille var 3-4 mdr, hvor det KUN var mig, der kunne trøste. Men vi reagerede med at lade far tage endnu mere over, for jeg kunne bare ikke have, at det kun var mig, der duede, når hun vejer så koloenormt meget, at jeg dårligt kan bære hende mere end 5 min af gangen..Nu er hun lige nem at trøste for os begge (på mandag 5 mdr gl)

Ja, Lily er også blevet lidt sky over for fremmede, (og folk vi ikke mener er fremmede, men nok er det for hende) men det går hurtigt over, heldigvis. Herhjemme har far altid været meget på banen, så hun er lige glad for os begge. Vi har været så priviligerede at han stort set har været hjemme fra hun blev født og til først i august, så han har haft en lang ‘barsel’ her i starten af hendes liv.
    Lynne og Lily (5 mdr. og 1 uge)

Anonym
    Gæst

Ja Viktor er også blevet noget pylret her de sidste par uger.

Bare jeg vender ryggen til og går ud af rummet, græder han og hyler intil jeg kommer tilbage. Bare 1 lille minut, hvis jeg skal på toiletet er han helt ude af den.

Så her er han også meget morsyg.

Håber da virkelig at det går lidt over igen snart.

kh. Lisbeth og Viktor 080508

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.