blødning ved spiral

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2008 blødning ved spiral

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Fik sat hormon spiral op for 7 uger siden og har blødt uafbrudt siden, er det normalt? min læge har haft ferie i 4 uger nu, er ved at være rimlig træt af det, delvom det kun er pletblødning. Overvejer seriøst at få den fjernet. Håber nogen ved noget…
    Maria

fruttefrutte
    Medlem

Har haft min i 2½ mdr og plet-bløder stadig en lille smule. Jeg var ved lægen til krontrol igår og han sagde at det var helt normalt.
    Hilsen Christina fra feb.08

kkr1979kkr1979
    Medlem

Hej Maria,

henviser din læge ikke til en anden mens han har ferie? Jeg fik sat en alm. kobberspiral op for et par uger siden og pletblødte kun lidt de efterfølgende dage.

Kristine

Hej Maria!

Det lyder fuldstændigt som det jeg oplevede med min hormonspiral. Hvis det bliver ved i 3 måned, ja så vil jeg råde dig til at få den fjernet. Det blve nemlig aldrig bedre hos mig. Jeg “overlevede” min i ca 2½ år, måtte have piller for smerter og pletblødte næsten konstant 🙁

Den var INGEN SUCCES her. Jo, vi fik ingen børn af den, for når jeg blødte næsten hele tiden, så var det ligesom ikke rart med sex :-(, så altså prævensionsmæssig virkede den ;-( Min læge sagde også, at vi må konkludere at jeg ikke er en spiralpige…

Jeg har fået mini-piller og de fungere fint! Jeg blødte efter 14 dage og har ikke blødt siden. Har nu brugt dem i 2½ md og det eneste jeg har mærket til mens er lidt murren, men ingen blødning 😉 Så de har virket her.

Ved mange er glad for hormonspiralen, men det blev jeg aldrig 🙁

MVH Conny

Anonym
    Gæst

skal til lægen idag, så må vi se hvad der sker!

maria

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.