Hvor længe kan jeg lade ham ligge på maven efter han er rullet rundt?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2008 Hvor længe kan jeg lade ham ligge på maven efter han er rullet rundt?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    teambarcateambarca
    Medlem

Rasmus er fra en dag til en anden begyndt at rulle helt om på maven 🙂 Han er helt vild med det! Hvorlænge kan jeg lade ham ligge på maven inden jeg bør vende ham om på ryggen igen? Jeg har gjort det med det samme men jeg ser at jeg så ikke kan lave andet 🙂
    Det er nu så nuttet når han gør det – sikke små glade lyde han giver fra sig 🙂
    KH Teambarca og Rasmus 3.5 månede

sparre75sparre75
    Medlem

Hej,

Jeg har fået at vide, at de de ikke kan ligge nok på maven, da det styrker ryggen og nakken. Så han skal bare ligge på maven så ofte som muligt, når han er vågen.

Birgitte

Jeg vender først Lily om, når hun bliver sur. Det gør hun alt efter under et minut, til ti min. Hvis han bare er glad, så er der da ingen grund til at vende ham.
    Lynne

SiffusSiffus
    Medlem

Når de små er vågne kan de nærmest ikke ligge nok på maven :o). Det er kun når de sover, de ikke må ligge på maven.
    De skal nok selv sige til, når de ikke gider ligge på maven længere, bare rolig ;o).

Carina og William 240408

teambarcateambarca
    Medlem

Super! Det sparer mig en del arbejde ,-)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.