Tak for i dag + babybio på torsdag

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2008 Tak for i dag + babybio på torsdag

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Forfatter
    madselinemadseline
    Medlem

Ja tak til jer alle, det var rigtig dejligt at mødes og snakke med andre mødre! Det må vi gøre igen en anden dag.

Hilsner
    Anne-Line

Tusinde tak for et rigtig hyggeligt møde i dag. Trods regn og baggrundsstøj, så synes jeg, at det var skønt at se jer og jeres fantastiske afkom.

Sex and the City bliver vist 9:50 på torsdag i Falkoner Biografen. Adressen er:
    Sylows Allé 15, 2000 Frederiksberg C

Metroen skulle køre lige til døren.

Jeg har tænkt mig at møde op i god tid, ca 9:30. Jeg ved ikke om det er nødvendigt at bestille billetter? Jeg køber gerne til andre, så kan vi sidde sammen 😉 Hvis det har interesse kan I enten møde op ca 9:30, eller skrive til mig på lottela@ruc.dk, så vil jeg godt ligge ud for billetter.

KH Lotte

linemor83linemor83
    Medlem

ja 1000 tak for nogen hyggelige timer. jeg kommer ikke med på torsdag, da vi tager til odense i morgen, og kommer hjem torsdag middag… lineog bertram ( og nicolaj)

LerduenLerduen
    Medlem

Vil også bare lige sige tak for i dag. Det var da vel nok hyggeligt at sludre med jer og se jeres skønne unger!

Jeg er frisk på babybio torsdag:)

Mange hilsner Lise

gubban23gubban23
    Medlem

Jeg synes også det var drøn hyggeligt at være sammen med jer. Sikke nogle skønne skønne drenge og en vidunderlig pige vi var sammen med i dag.
    Jeg er også frisk på babybio torsdag. Og glæder mig.
    Kh Stine

gubban23gubban23
    Medlem

Og i øvrigt prøver jeg at komme kl 9.30. Bor jo lige rundt om hjørnet – så mon ikke det kan lade sig gøre.
    Kh Stine

Anonym
    Gæst

Jeg håber det er ok at jeg evt sniger mig med? Er fra Maj-terminen, men ingen har endnu bidt på babybio der, undtagen Lise, der jo også er hoppet på hos jer;-)
    Skal lige se om jeg kan komme afsted så tidligt.. Det kræver nok at jeg har bilen, eller kæresten kører os… *G* MEn vil meget gerne møde jer andre, læser jævnligt med herinde i april også…

Men mon ikke man skal bestille billetter? Salene må ikke være helt fyldte pga. Baby’erne og brandfare, så det er ikke til at se hvor mange billetter der er tilbage.. (min søster arbejder i Empire, og det fortalte hun mig igår..)

Hilsen Marie og Celia 11.05.08

Hej Marie
    Du skal være velkommen. Jeg vil lige undersøge om der skal bookes billetter i morgen

KH Lotte

madselinemadseline
    Medlem

Hej Lotte,
    Du må gerne bestille en billet til mig – vi ses!
    KH Anne-Line (og Bertram)

Super. Sender du ikke lige en mail? Så får du mit nummer, just in case du bliver forhindret.
    KH lotte

gubban23gubban23
    Medlem

kan du nå at bestille til mig også? sender lige en mail selvfølgelig.
    kh stine

Selvfølgelig
    KH Lotte

Nu har jeg bestilt 5 billetter til Gubban23, Lerduen, morpaastenbroen, madseline og ceiram. Andre der vil med? Send gerne mail til lottela@ruc.dk, så får I mit nummer så I kan melde afbud inden jeg får købt billetterne

Glæder mig til at se jer.

KH Lotte

katia78katia78
    Medlem

Hej Lotte-
    Hvilken station skal man stå af på?

Vi ses måske på torsdag…

VH
    Katia

Hedder den ikke bare Frederiksberg? Det er den lige ved Frederiksbergcenteret. Det kunne være hyggeligt, hvis du kom med. Måske kan vi finde en bar der serverer Cosmopolitans bagefter 😉
    Håber at vi ses
    KH Lotte

PS: Du sender bare en mail til mig, hvis jeg skal købe en billet til dig

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.