mødregruppe på Vesterbro

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2008 mødregruppe på Vesterbro

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Forfatter
    dchcphdchcph
    Medlem

Hej. Har snakket med sundhedsplejerske om at de ikke sætter mødregruppe i gang foreløbig på Vesterbro.så jeg vil høre om der er nogen der har lyst til at starte nu? Så kan vi altid hive sundhedsplejersken ind når de ikke strejker mere.skriv evt på email dkdch@hotmail.com. Jeg er 1 gangsfødende vh Ditte

Anonym
    Gæst

Hej Dorthe,

Jeg vil møggerne i mødregruppe!!! Jeg mødte i går en, der fortalte, at en i hendes mødregruppe havde fået seks navne ud af nødberedskabet hos sundhedsplejersken og havde så selv ringet og fået etableret en mødregruppe i lokalområdet – jeg har tænkt mig at gøre det samme.
    Men ellers vil jeg meget gerne være med til at mødes her i København alligevel.
    Jeg bor på Amager – og er lige ved at vænne mig til at komme rundt med barn og barnevogn…

Mange hilsner fra

Maria og Tristan 12 dage gammel.

Hej Ditte
    Kunne måske finde på at hoppe med på vognen, er dog Nørrebro-borger, men afstanden er til at overskue. Skriver lige til dig i næste uge
    KH Lotte

dchcphdchcph
    Medlem

Hej Maria, jeg havde også bedt om navne, men min sundshedsplejerske har glemt det, rykker hende lige;) vh Ditte

Anonym
    Gæst

Vil også gerne være med, hvis det ikke bliver til noget hvor jeg hører til. Har en del spørgsmål man gerne ville dele med andre efterhånden.
    Bor på Østerbro

Maria og Sylvester 1 måned

madselinemadseline
    Medlem

Jeg kunne også godt tænke mig at være med – ringer lige nu til venner og bekendte med spørgsmål. Bor på Nørrebro.

Anne-Line og Bertram (3 uger)

gubban23gubban23
    Medlem

Jeg vil også rigtig gerne være med hvis I har tænkt jer at mødes.
    Stine og bette 110408

katia78katia78
    Medlem

hej jeg vil også meget gerne være med- bor på amager i ørestaden. er 2. gangs..

knus katia

Anonym
    Gæst

Hej. Jeg er med på at mødes, men vil stadig holde den mødregruppe, som SP foranstalter når strejken er forbi, åben. Jeg tager alligevel afsted på ferie i 3 uger, og regner da med at strejken så er slut og MG er klar når jeg kommer tilbage.
    Hvis vi skulle mødes ude i byen, kan jeg anbefale Mandela på Halmtorvet. Der er god plads till barnevogne og udendørs gårdcafé hvis vejret er godt. Og så synes jeg at den er hyggelig! Jeg har ret lidt plads hjemme hos mig ihvertfald.
    Knus Matilde

Anonym
    Gæst

Cafe Mandela lyder som et godt bud. Det bliver jo fantastisk vejr de næste par dage – så måske var det en mulighed torsdag eller fredag?

Hvad siger I?

Måske omkring klokken 11.00?

Mange hilsner fra

Maria

Anonym
    Gæst

Kan desværre hverken torsdag eller fredag, men vil gerne være med næste gang..

Anonym
    Gæst

Jeg kan godt torsdag el.fredag!
    Og tidspunktet er fint!
    Matilde

Anonym
    Gæst

Hej med jer.
    Jeg vil også gerne mødes med jer. Fredag passer mig bedst.
    Kh karina og Asger fra Østerbro (2804-08)

madselinemadseline
    Medlem

Øv, kan desværre ikke fredag.
    Hilsner Anne-Line og Bertram.

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.