høreundersøgelse

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2008 høreundersøgelse

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    katia78katia78
    Medlem

Er der nogen der ved om man bare skal ringe ind og få en tid når strejken er overstået til den høreundersøglese de normalt tilbyder sammen med PKU testen?

Mange hilsener
    KAtia

Vi fik både taget pku og hørescreening.. under strrejken, på hvidovre. Ved ikke, om der er forskellige procedurer rundt om i landet.

SkumberSkumber
    Medlem

Hej,

vi fik også både PKU og høreundersøgelse samtidig på Herlev.

Hilsen
    Camilla

lynnegilberglynnegilberg
    Medlem

Jeg fik kun PKU og fik at vide at jeg skulle ringe og bestille tid til hørescreening, hvis strejken sluttede inden hun blev 30 dage, men nu har vi fået et brev med en tid på torsdag. Men det er da sikkert en god idé at ringe, hvis du ikke har hørt fra dem.
    Lynne og Lily 110408

seline81seline81
    Medlem

Jeg fik at vide på ouh at hvis strejken varede mere end en måned så kunne vi bare ikke få høretesten men jeg har fået PKU da det var i Jm centeret og de strejker ikke her i odense men jeg synes nu det er lidt ærgeligt hvis vi ikke får den og jeg ved heller ikke hvor man skal ringe hen hvis strejken stopper inden der er gået en måned.
    -Nina og Alma 12 dage

kkr1979kkr1979
    Medlem

Det kommer an på hvor i landet du bor.

På skejby laves høreundersøgelsen først efter strejken da den laves på patienthotellet. Man skal selv ringe og lave en tid efter strejken.

Kristine

puttemus80puttemus80
    Medlem

Hej Nina
    Fik du ikke en seddel med hjem ude fra OUH til høretesten? De har åbnet for hørescreening igen og jeg skal da afsted imorgen.

Mvh
    Christina og Christian 12 dage

leneaugustleneaugust
    Medlem

Ja, jeg fik også at vide på OUH, at vi skulle ringe, når strejken var forbi og få en tid til hørescreening. Vi fik også papiret med til det. Godt at høre, at de er i gang igen med det, så nu skal jeg have ringet og aftalt en tid – tak for tippet!

Lene

seline81seline81
    Medlem

Hej Christina og Lene
    jeg har ikke fået nogle papir på den hørerscreening med hjem fra OUH men vil jo meget gerne have testen så ved i hvor jeg skal ringe hen vuggen er vel stadig lukket er det så barselsgangen der laver dem? har i evt et tlf nr?
    Nina og Alma 13 dage

puttemus80puttemus80
    Medlem

Det var da for dårligt!! Nå, her kommer nummeret 21630495. Du skal ringe mellem 7.30 og 8.15.

Mvh
    Christina & Christian 14 dage

seline81seline81
    Medlem

tusind tak for det så kan jeg forhåbentlig også få en tid.
    nina og alma 15 dage

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.