hvor lang tid lader de en gå over tid?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2008 hvor lang tid lader de en gå over tid?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    katia78katia78
    Medlem

Har hørt forskellige røster- afhængig af fødested måske? Jeg skal føde på Riget- er der nogle der ved hvad procedurene er der? Jeg gik over 10 dage sidst (også på Rigshospitalet)
    Hovedet har lagt sig ned i bækkenet- er der nogel der ved om det har betydning for en snarlig fødsel???

Håber I alle har det godt-
    Katia 37+3

tinaapriltinaapril
    Medlem

Sådan var det i hvert fald tidligere. Herefter sætter de fødsel i gang. Gik 14 dage over tid første gang og blev sat i gang.

KH

Tina

sidst jeg fødte satte hoved sig fat allerede i januar og jeg fødte først i april så det betyder ikke nødvendiog vis noget

lynnegilberglynnegilberg
    Medlem

Jeg har fået at vide, at de ikke nødvendigvis sætter én igang efter 14 dage, hvis både baby og du selv har det godt.
    At hovedet har sat sig fast, betyder nødvendigvis snarlig fødsel, der kan det stå i mange uger.
    Lynne 36+3

mariaolsenmariaolsen
    Medlem

Rigtigt som Lynne siger, hvis barnet og en selv har det fint er det ikke sikkert de sætter det igang. Sidste gang var jeg til scanning da jeg var 14 dage over og fik at vide at alt så fint ud så jeg skulle gå hjem og vente på det gik i gang. Hvis ikke der var sket noget efter to dage skulle jeg komme igen til undersøgelse, men et par timer inden jeg skulle derind begyndte veerne.
    Maria 37+6

tinaapriltinaapril
    Medlem

Tror det er ret afhængigt af fødested. På Herlev hedder de 14 dage. For år tilbage kørte de forsøg på Glostrup, hvor de ventede og så tiden an. De er dog vist også endt med, at det som hovedregel hedder igangsættelse efter 14 dage.
    Blev selv sat i gang i 2000 efter at være gået 14 dage over tid på Herlev. Dette selvom barn trivedes fint. Moderkagen var stor og sund og ligeså var barnet (56 cm og 4640 g). Han kom til verden ca. 2 døgn efter, at jeg var blevet sat i gang (kejsersnit).

Kh

Tina

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.