3d scanning

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    katia78katia78
    Medlem

Havde jeg bestilt til idag…og så i går surfede jeg rundt på nettet og fandt massere af artikler om, at man ikke ved hvad en sådan scanning kan gøre for fosteret. Der var mange skræmmeartikler, men også nogle der hævdede at det ikke er “værre” end alm. scanninger (som man efterhånden har en vished om er ganske ufarlige)

jeg valgte, sammen med min mand, forsigtighedsprincippet og aflyste min scanning…

I månedsvis har jeg glædet mig til denne oplevelse. Men jeg er nu meget glad for beslutningen. Jeg foretrækker at være uden denne lidt egoistiske oplevelse (for rent lægeligt er den jo ikke meget værd)fremfor at tage den mindste risiko.

Måske er jeg for fanatisk?

Jeg må vente 3 måneder til for at se vidunderet…og væbne mig med tålmodighed som man jo har gjort i tusindevis af år (!)

Hilsener Katia 27+1

Cije01Cije01
    Medlem

Hej Katia!

Du snyder dig selv for en kanon oplevelse!
    Har du ikke fået lavet NF og misdannelse scanning? Det ved de heller ikke om de kan skade det samme gælder når din læge eller jordmoder høre hjertelys med en doptone.
    Tag og bestil en ny tid, og glæd dig!
    Prøv evt at se på http://www.scanningsjordemoderen.dk

Knus Cindie
    27+1

BeduttiBedutti
    Medlem

jeg syntes også bare det var en super god oplevelse og jeg fik også lavet den hos scanningsjordemoderen og de er bare så prof og det er jo ikke bare en scanning men de fortælle om alt hvad de se.
    De laver jo ikke 3D scanning hele tiden men slå bare over i det engang imellem når de finder noget godt man kan se.
    Jeg tror vi var der inde i 45 min og vi fik omkring 50 billeder med hjem og 20 min på dvd.

Betina og Clara 9 måneder og 3 uger

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.