Hej Piger og tillykke med maverne :O)

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe April 2008 Hej Piger og tillykke med maverne :O)

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    JanePdJanePd
    Member

Hej :O)

Er gravid igen igen. Fik søn i nov 2006 og skal nu have en bette til april 2008..ja pyha er der sikkert nogen der tænker, har selv haft den, da det ikke lige var planlagt :O) Men vi glæder os vildt til at blive 4 i vores familie og man takker jo ikke nej til et mirakel :O)

Jeg vil bare lige høre om der skulle være nogen fra Kolding el. omegn herinde. Var heldig at finde 8 piger i 2006 som jeg stadig ser, via netdoktors side..og håber på at være heldig igen igen :O)
    Så piger meld jer endelig hvis I har lyst, vi går jo en lang barsel i møde, hvor det er godt at se andre voksne mens det er lyst og ikke mindst alle andre er på job :O)

Vh Jane

morTengelmorTengel
    Member

Hej Jane
    Jeg skal også føde på Kolding Sygehus, termin 23.04 og det kunne da være sjovt at mødes. Vil du ikke med til Århus på søndag ? Som du kan se på debatten er vi en lille flok der skal mødes der. Du kan godt køre med mig, hvis du vil med.
    Jeg tror ikke der er så mange fra trekantområdet her på debatten, (så vidt jeg kan se på terminslisten).

Håber dog at der er flere der melder sig under fanen 🙂

Hilsen Laila

JanePdJanePd
    Member

Hej Laila :O)

Det kunne være hyggeligt at komme med, men lige på Søndag skal jeg mødes med min søns mødregruppe :O) Dem har jeg også mødt på netdoktor så har gode erfaringer med den slags…:O) Håber på at kunne komme med en anden gang, hvis I atter finder på at mødes og ja vi kan fint køre sammen..:O)
    Har også tjekket termins listen og kan se vi er 3 lige pt..skal bare lige melde mig selv til :O)
    Kunne være sjovt at se om vi kunne stable en gruppe på benene!

Vh Jane

morTengelmorTengel
    Member

Hej Jane
    Jeg er faktisk heller ikke selv med på terminslisten endnu, for jeg er rimelig ny i dette forum.
    En skam du ikke kan komme med, det kunne ha’ været hyggeligt.

Hilsen Laila

JanePdJanePd
    Member

Hej Laila :O)

Håber jeres møde idag var hyggeligt..:O) Jeg har nu skrevet mig på terminslisten, så jeg burde kunne ses næste gang den opdateres :O)
    Håber på at flere fra omegnen melder sig :O)

Vh Jane

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.