Og hvor mange er vi der er under 30?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2008 Og hvor mange er vi der er under 30?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 23 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg er 25 – også når jeg føder.
    Marie (26+0)

Inspireret af det andet indlæg… 🙂
    jeg selv er 27 og når at blive 28 i marts… 🙂
    Lynne 26+2

Berit83Berit83
    Medlem

Jeg er 24. Jeg fylder 25 d. 12 april, så hvis lillepigen virkelig er stædig kan vi måske få samme fødselsdag…=)

Berit 28+3 og Emil 220406

AnnaHaveAnnaHave
    Medlem

hejsa,

jeg er 31…så jeg høre ikke rigtigt til i nogle af grupperne,
    men for mig betyder det altså heller ikke så meget, jeg syntes bare at det er dejligt at der er så mange her inde med forskellige erfaringer, tror at det giver en bedre debat.

knus Anna (25+6)

Anonym
    Gæst

Jeg bliver 28 den 18 april, så går jeg 2½ uge over tid, så kommer vi til at dele fødselsdag!! Men der er nu i min verden ingen som helst grund til at skulle gå lige så længe som elefanterne!! 🙂

Håber at føde ca som med Maria, 2 dage over termin! Perfekt i min verden!

Trine 28+2

katia78katia78
    Medlem

Jeg har allerede en dejlig søn på snart 4- og jeg ylder 30 i slutningen af februar- så jeg har to børn som 30 årig- det syntes jeg er ganske rart- tænker at man er ung og har mere overskud- kan give karrieren et los om 3-4 år og så stadigvæk være forholdsvis ung når børnene bliver store….
    Men der er selvfølgelig også fordele ved at få dem endnu tidligere eller endnu senere- det er vel i bund og grund en individuel sag…
    Bare man er glad og tilfreds med sin beslutning (-:

Katia 27+2

AnullerAnuller
    Medlem

Jeg er 25 år

Anuller 26+1

MarieMor26MarieMor26
    Medlem

Jeg er 26, ligesom mit brugernavn antyder :o)
    Og jeg regner med at når jeg er 28, så er jeg mor til to, eller har én til på vej. Jeg har altid tænkt at jeg ville have to børn før jeg blev 30.. og som et absolut minimum et barn. Men det ser jo også ud til stadig at kunne lade sig gøre, så det er jeg glad for :o)
    Jeg har aldrig haft nogle særlig specifikke karriereønsker/drømme. Det eneste jeg har vidst jeg ville være, var/er mor, så jeg synes det er på tide at jeg får mit ønskejob! ;o) he he

– Marie 26+3

MarieMor26MarieMor26
    Medlem

Og jeg regner med at når jeg er 28, så er jeg mor til to, eller har én til på vej. Jeg har altid tænkt at jeg ville have to børn før jeg blev 30.. og som et absolut minimum et barn. Men det ser jo også ud til stadig at kunne lade sig gøre, så det er jeg glad for :o)
    Jeg har aldrig haft nogle særlig specifikke karriereønsker/drømme. Det eneste jeg har vidst jeg ville være, var/er mor, så jeg synes det er på tide at jeg får mit ønskejob! ;o) he he

– Marie 26+3

MarieMor26MarieMor26
    Medlem

– Marie 26+3

MarieMor26MarieMor26
    Medlem

-ej undskyld.. der gik lige kage i systemet! *GG*
    -lidt ærgeligt man ikke kan slette sine indlæg igen :o(

Anonym
    Gæst

Hej

Meget hyggeligt! Jeg er 27, og snart mor til tre. Da jeg var 18 år var jeg overbevidst om at jeg ikke skulle have børn før jeg var 35, men så mødte jeg min mand da jeg var 19, og han satte ligesom gang i et eller andet ur instinkt hos mig. Viste bare at det var ham der skulle være far til mine børn. Så vi fik den første da jeg var 23, nr 2 da jeg var 25 og den sidste her når jeg er 27.

Knus mai

Nå jamen jeg kan læse at jeg hermed indtager føringen som den yngste.. jeg er 22år, og fylder 23 til juni.. Har altid ville have mit første barn forholdsvis tidligt 🙂
    Jeg var heldigvis så heldig at møde manden i mit liv, så det gik i opfyldelse 🙂

Knus Christina 26+4

linemor83linemor83
    Medlem

jeg føler mere jeg høre til denne gruppe, da jeg næsten ikke skriver med nogen fra marts…. men jeg er 24, bliver 25 til november… så jeg har været tidligt ude når man tænker på jeg har 2 børn og en bonus… min bonus er 8 år… min egen store pige er 3 og min søn 1 år. line 28+6 roskilde

sparre75sparre75
    Medlem

Jeg er 32 og venter mit første barn. Har kendt min kæreste i 2½ år, så synes ikke rigtig det kunne gå hurtigere end det i forvejen gør. Kan dog godt se fordelen ved at få sit første barn under studierne, men det var bare ikke en mulighed for mig.

Min svigerinde var selv 41, da hun fik min nevø, så alder betyder ikke alt.

Bare vi alle er raske og nogenlunde fornuftige :o) Men fornuft er jo en fortolkningssag.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 23 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.