så fik vi købt barnevognen

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2008 så fik vi købt barnevognen

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    katia78katia78
    Medlem

En god solid svensk emaljunga- for nu skulle jeg have noget ordentligt. Min sidste barnevogn købte vi i Frankrig- super smart og handy- og kunne ikke forstå hvorfor man valgte en firehjulstrækker model i DK- syntes vi dengang- men vi er kommet på bedre tanker…jeg har gået og bandet og svovlet over den sidste barnevogn- der knirker, kører skævt, hjulene sidder fast, styret kan ikke reguleres osv. osv.
    Man bruger jo sin barnevogn rigtig meget og hvis man skal irreteres hver gang man bevæger sig ud….
    så nu købte vi en emlajunga kombivogn med sportsstel i sort og tern- blev ellers fristet af den cremefarvede- men nok lidt svær at holde i farven, da vi rejser meget (i fly bliver de ikke behandlet super godt ved jeg af erfaring…)

I øvrigt sagde de at der for tiden kan være op til 14 ugers leveringstid på nogle modeller….
    Vi får vores i slutningen af marts!

Jeg ville også have købt en VOKSI- men fandt en Duni-duo (tror jeg den hed) da jeg bedst kan lide at baby skal sove i fjer og ikke uld (især når man skal forårsbarn)… hvad siger I

MVH Katia
    27+6

katia78katia78
    Medlem

Hej Siffus

Jeg købte den i Kære Børn (I københavn). Den kostede 1200 kr- var nedsat med 1000- Der er både sommer og vinterdyne i- det er dun og den er super lækker. Den kan vaskes. Man kan vist få den i 3 forskellige farver- voksien har selvfølgelig et lidt større farveudvalg… Men jeg ville have dun og ikke uld.
    Kan jo ikke anbefale den- idet jeg ikke har prøvet den- men den virker skam ganske lækker…
    Jeg var lige på nettet for at se i Kære børns katalog- men den var der ikke- tilgængæld så jeg at priserne for barnevogne havde fået et skub opad i forretningen- kan det passe? Havd betalte du for din.
    jeg betalte ca. 6000 for en sportsmodel, combivogn, ny model

Katia

SiffusSiffus
    Medlem

Hej Katia
    Som jeg lige har skrevet i den anden tråd har vi også bestilt en Emmaljunga barnevogn. Vi får også vores i marts. Glæder mig rigtig meget til at få den og komme ud og køre med lille fyren i den ;o).

Jeg går noget og overvejer hvad jeg skal købe af voksi eller lignende. Jeg har endnu ikke kigget på så mange, men hver gang jeg lige ser en som jeg syntes ser lækker ud og opdager jeg hurtig at det er voksiposen. Den for det første jo lidt dyr, men for det andet er det med ulden og mest det der bekymrer mig. At den jo ikke bare sådan lige kan vaskes hvis uheldet af ude. Nu havde vi et barn sidst der kastede en del op og det sidder måske lidt dybt ;-), at så er det rart at kunne vaske. Jeg snakkede med min bror og svigerinde som har en sleebeepose som de egentlig har været glade for men siger den er knap så lækker i materiale og udformning som voksi men har fungeret fint. De har endnu ikke vasket deres. Så måske der heller ikke er så stort et behov normalt.
    Men jeg blev derfor meget interesseret i at høre lidt om den Duni-Duo du nævner. Hvor har du købt den? Jeg prøvede at søge på nettet, men det eneste der kommer op er en masse brugt varer på dba.dk og lignende. Jeg vil gerne se og læse om dem som nye.

Siffus 24+6

SiffusSiffus
    Medlem

Vores barnevogn stod til prisen som jeg har set alverden steder ca. 5700 kr, den vejledende pris.
    Jeg tog lige et kig i kataloget du nævnte og der står den laver… mystisk.

SoflineSofline
    Medlem

Voksiposen kan godt vaskes. Både betrækket og det der er indeni. Man kan også få en sommerdyne af bommuld til den så den kan bruges hele året.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.