Andre der er konstant sultne?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2008 Andre der er konstant sultne?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    lynnegilberglynnegilberg
    Medlem

Som jeg har skrevet i min dagbog er jeg pludselig blevt sulten… hele tiden!
    Der går ikke meget mere end en time, fra jeg spiser til jeg er sulten igen. Der kommer godt nok til at ryge nogle kg. på hvis det fortsætter. Heldigvis vejer jeg i dag det samme som da jeg blev gravid, så det går forhåbentlig ikke helt over gevind med vægten. (jeg tabte mig en del i starten pga. kvalme og madlede)
    Lynne 25+5

hihi ja jeg kender det godt 🙂
    Det er ikke fordi jeg er helt vildt sulten konstant, men jeg kan altid spise noget.. Eller nok nærmere spise alt 🙂 haha

Knus Christina 26+0

Anonym
    Gæst

Hehe ja denne vogn kan jeg da også hoppe med på.
    Jeg kan godt spise et normalt måltid mad og så går der ikke mere end max 2 timer så virker det som om jeg ikke har fået noget i timevis, maven knurre og jeg er dødsulten.
    Men nu har jeg jo det der graviditetssukkersyge så jeg kan ikke bare spise hvad som helst.
    Det er lidt svært at finde ud af hvad jeg har lyst til at spise for jeg har en mening om noget det ene øjeblik og det næste minut så ændre jeg det øv øv øv.
    Men lillepigen skal nok få hvad hun har brug for da jeg jo også har rigelig hun kan tage af på mine sideben hehe, jeg er jo godt polstret.

Susanna 25+5

axworthyaxworthy
    Medlem

Jo… Her bliver køleskabet også åbnet mange gange om dagen, rigtig mange gange..
    Jeg tabte mig også i starten pga kvalme og opkast, og i forvejen er jeg tynd. Så jeg tror det er helt naturligt, at der simpelthen mangler næring.
    I sidste graviditet tog jeg +20 kg på (noget var vand), Men efter 5 dage var de 15kg væk, og så røg der under amningen 5-7 kg mere.
    Så længe man nogenlunde holder sig til sunde, nærende fødevarer, så tror jeg bare, at det er naturens gang 🙂

Lone, 27+2

katia78katia78
    Medlem

Jeg både spiser og tænker på mad hele tiden….
    Er man tynd/normal af bygning tror jeg ikke at man skal tænke så meget over de ekstra kilo- kroppen lagrer jo det den har brug for (og måske lidt ekstra…(-:

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.