Københavnermøde?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2008 Københavnermøde?

• This topic has 0 svar, 1 stemme, and was last updated 8 months siden by Anonym.
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej piger,
    Jeg tænkte på, om vi så småt skulle prøve at finde en dato for et københavner møde?
    Jeg er ligesom så mange andre herinde blevet sygemeldt (fra og med i dag), så jeg har masser af tid fremover – kan derfor både om dagen, eftermiddagen og aftenen.
    Hilsen Kamilla

Anonym
    Gæst

Hej

Den er jeg da gerne med på da jeg også bare går hjemme nu og ikke laver noget særligt til hverdag.
    Dog skal jeg lige overvære at der kommer håndværkere i min mors hjem og skal sættes hendes nye køkken op men det er indenfor de næste 14 til 21 dage.
    derefter har jeg masser af tid kan både formiddage, eftermiddage, aften og weekends.

Susanna

Bubbibaby1Bubbibaby1
    Medlem

Hey!

Jo jeg er også med på et Kbh-møde. Er selv sygemeldt fra idag, bare en uges tid sagde de, men jeg skulle nok regne med at det blev for resten af graviditeten. Men nu må vi se..
    Jeg er i hvertfald på med et møde 🙂

Hilsen Søs

dchcphdchcph
    Medlem

Hej, jeg vil også genre med;) arbejder hjemme om onsdagen, så der ville jeg kunne om dagen ellers eftermiddag/aften og weekend, vh Ditte

Anonym
    Gæst

Jeg er også på. Er foreløbig deltidssygemeldt i tre uger. Håber at komme på arbejde før.

Mange hilsner Maria

Anonym
    Gæst

Det lyder lidt som om, at alle der har svaret indtil videre ville kunne mødes om dagen en onsdag?
    Men er der andrer der vil være med, så vi skal finde en eftermiddag/tidlig aften?

Hilsen Kamilla

Anonym
    Gæst

Hej

Er tilbage i DK. Selvom min termin er blevet rykket til mid maj nu ville jeg også gerne være med. Skal dog arbejde hver dag til næsten kl 5 og kan derfor ikke om dagen.

Hilsen Carola

Anonym
    Gæst

Hej,

Jeg vil gerne med til et Københavnermøde her i det nye år.

Jeg arbejder dog til kl. 16.00 hver dag i Hvidovre og kan være i københavn ved 17.00 tiden. Så om dagen kan jeg ikke, med mindre vi finder en lørdag eller søndag.

Onsdage er heller ikke gode for mig, da jeg går til spansk efter arb. helt til kl. 21.00 om aftenen.

KH. Lisbeth 24+1

katia78katia78
    Medlem

Jeg vil også meget gerne mødes- men arbejder til 17.00 tiden og skal hente min søn de næste par dage, da min mand er bortrejst. Jeg er helt klar på at mødes fra d. 8. februar om dagen- der er jeg nemlig gået på barsel (-:

Indtil da må I have et godt møde..
    Katia 26+6

MVH
    Katia

WishchildWishchild
    Medlem

ja – jeg er helt sikkert også med denne gang.
    går også hjemme og er sygemeldt (bækkenløsning) – så bare sig hvor og hvornår, så skal jeg nok være der ( dog helst formiddag/middag – da jeg skal hente de to andre børn i børnehave/vuggestue om eftermiddagen)
    Mange hilsner
    Jeanette
    øøhemm… 26+1 ? allerede ?? *gisp*

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.