Til Bubbibaby

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej Bubbibaby
    Jeg prøver lige at svare på dit spørgsmål i min dagbog her, så håber jeg, at du ser det. Da jeg fik akut kejsersnit for 3 år siden havde jeg faktisk samme oplvelse, som hende du skriver om – at eg fik lidt problemer med vejrtrækningen, fordi bedøvelsen gik for langt op – der stod dog en anæstesi-sygeplejerske og gav mig noget modvirkende stof, så hun blev ved med at få bedøvelsen væk fra vejrtrækningen.

Denne gang ved det planlagte kejsersnit var der ingen problemer overhovedet! Jeg spurgte faktisk anestesi-lægen denne gang, og han sagde, at problemet sidst nok havde været at bedøvelsen blev lagt i den epidural, som jeg i forvejen havde fået langt under fødslen. Denne gang blev bedøvelsen langt lidt længere nede, så det påvirkede aldrig vejrtrækningen.

Jeg synes ikke, at du skal være nervød for det. D´Lægerne har virkelig styr på, hvad de gør, og ved et planlagt kejsersnit er der jo netop ingenting, der skal gå stærkt. Eksempelvis tog det 1 time fra jeg kom til operationsstuen til min søn var ude ved det planlagte kejsersnit – det tog kun 20 minutter ved det akutte!

Jeg håber, at du kan bruge svaret til noget!

KH
    Rikke

Bubbibaby1Bubbibaby1
    Medlem

Hej Rikke.. Jeg har læst dit svar. Kom lige ind for at se om du havde skrevet tilbage og tak for det 🙂

Dvs. at hvis jeg snakkermed JM om et PKS, så kommer der ikke til at være nogle komplikationer med bedøvelsen, da den bliver lagt længere nede og at der er mere tid til at planlægge osv.. Er det rigtigt forstået?
    Nå men jeg skal have fat i min JM imorgen hvis jeg kan, for hun skal undersøge mig for de smerter jeg render rundt med og så kan jeg jo spørge hende der.

Men tusind tak for dit svar 🙂

KH
    Søs

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.