Kontaktet af ude og hjemme !!!!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2008 Kontaktet af ude og hjemme !!!!!

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej piger

Forleden dag blev jeg kontaktet på både mail og msn af en journalist fra Ude og Hjemme.
    Han havde læst nogle af mine indlæg på min profil inde på minmave.dk og vil gerne bringe min historie i deres blad.
    Øh jeg mener ikke min historie er noget særligt bare fori jeg har tabt så mange gange og endelig er blevet gravid og kan holde på det barn jeg venter, men de har vist en anden mening.
    Efter lidt overvejelser så så har jeg sagt ja til at mødes med journalisten og få en snak men det der med et offenligt billede af mig i bladet er jeg ikke så meget for lige nu.
    Jeg har aldrig prøvet sådan noget her før og det er kommet helt bag på mig at de har valgt mig.

Susanna 22+3 der venter på sin lille pige

Hvor stenet…
    Jeg ved godt nok heller ikke lige om jeg ville sige ja til sådan noget. Jeg er ikke så ‘offentlig’ hvis du forstår. Jeg har flere venner der har medvirket i div. tv-programmer, det kunne jeg nu heller ikke tænke mig..
    Håber du finder ud af det.
    Knus
    Lynne

WishchildWishchild
    Medlem

Hej – forstår godt dit dillemma – jeg er blevet kontaktet af Familie Journalen, som vil skrive en artikel om mig og min mand – en solstrålehistorie… det er nok fordi jeg er 15 år ældre end min mand og vi venter vores nr. 3 barn sammen …
    Jeg er som sådan ok med det, da jeg flere gange har været i de offentlige medier/blade, men min mand ønsker dog at være mere diskret – så jeg har ikke kontaktet journalisten … endnu … men på den anden side, så bliver der jo sat fokus på forskellige emner, som måske er bredere end man regner med ?
    Nå – men lad os vide hvad der sker og så skal vi da lige ha fat i bladet når du kommer i :-))
    mange hilsner
    Jeanette
    22+5 som venter på sin lille dreng

Anonym
    Gæst

Hej

Fik lige lyst til at kommentere. Jeg har hørt om to episoder med ude og hjemme som jeg finder ganske forkastelige. Jeg har en bekendt hvis voksne datter blev slået ihjel af sin kæreste. Det tog tre måneder før de fandt hende. I den tid blev Ude og hjemme ved med at kontakte familien for at få historien. Familien afviste gang på gang journalisten, ude nogen virkning.
    Den anden situation handler også om nogle af mine pårørende der havde været ude for en meget voldsom oplevelse, med et af deres familie medlemmer. Her blev de også gentagne gange kontaktet af bladet, der ånenbart ikke forstår et nej.
    det her handler selvfølgelig om mennesker der befinder sig i en krise, og de er mere sårbare end du måske er(siger jeg uden at kende dig; )) . Overhørte lige to ældre damer i Netto tale om at de ikke ville læse Ude og hjemme længere, pga alle de triste historier.
    Se det giver lidt stof til eftertanke mener jeg.
    Udover det syns jeg faktisk også at det er lidt frækt at journalister tager kontakt til jer på den måde.

Men lov mig at tænke jer rigtig godt om hvad det er i går ind til og hvad formålet er. Hvad giver det jer og hvad giver det andre? For hvis der er et godt budskab, hvilket det meste af det der står i disse blade ikke har efter min mening!, så er det jo fedt.

Bare lige min uforbeholdne mening om “sladderblade”

Kh mai (besøg fra maj-terminen)

Anonym
    Gæst

Hej Miss m

Jeg syntes stadig det er lidt underligt at blive kontaktet af en journalist og det er heller ikke meget tid jeg har fået til at tænke over om jeg vil deltage eller ej.
    Lige nu snakker jeg med min familie om for og imod denne kontakt.
    Hvis du har lyst til at læse det indlæg der gjorde at jeg blev kontaktet så kan du gøre det på http://www.minmave.dk
    Jeg har samme brugernavn derinde som jeg har her.
    Mit indlæg er skrevet under debatter : PCO en solstråle historie jeg beder.

Susanna 23+1 der venter på sin lille datter til april

Anonym
    Gæst

Hvordan gik interviewet? Jeg er selv journalist, og bruger en del af min tid på at overbevise kilder om at deltage i interviews. Et godt råd, hvis man er usikker på interviewet, er at stille krav. Bed journalisten om i en mail at gøre rede for, hvorfor hun vil interviewe dig. Og sig at du kun vil være med, hvis du må se artiklen, inden den går i trykken. På den måde kan man også luge ud i de fejl, der måtte være.
    Jeg synes selv, det er så mærkeligt at blive interviewet og fotograferet. Men hvis det har en højere mening og kan hjælpe andre, synes jeg, det er en god idé.
    Mange hilsner fra
    Maria

WishchildWishchild
    Medlem

hej
    ja min ammehjerne spiller altså stadig pus med mig – det var også ude og hjeme jeg blev kontaktet af … og de ville altså skrive en glad historie ( så måske har de besluttet sig for lidt mere positive historier fremover :-))
    Nå – men de har været her og vi kommer i om en uge eller to ..
    hilsner
    Jeanette
    nu 25+4

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.