tilbudte scanninger

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2008 tilbudte scanninger

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    seline81seline81
    Medlem

Hejsa

Jeg er første gangs gravid og jeg skal til MD scanning her d.22.11-07 og vi glæder os bare så meget da det er ved at være længe siden NF men jeg har gået og tænkt pånoget, for man egentligt tildbudt flere scanninger i grsviditeten efter MD hvis der ikke er komplikationer?

mvh Nina 17+3

Normalt nej. Der kan være forskellige forsøg på fødesteder som gør, at man bliver tilbudt ekstra. Men altså, normalt er MD den sidste der tilbydes fra det offentliges side.

Lotte

Anonym
    Gæst

Nej, normalt ikke.
    Jeg ved dog allerede at jeg skal igennem mindst 2 vægtscanninger af baby efter MD-scanningen, men det er fordi jeg har en stofskiftesygdom der gør at bebs har mulighed for at blive født meget lille og det er de de skal undersøge.

Stina 18 + 5

Jeg skal muligvis til en ekstra kontrol skanning, da min moderkage ligger tæt ved “udgangen”. Men det får jeg afvide til min MD skanning d. 21 november – hvilket vi glæder os rigtig meget til!

Knus Christina 17+6

Anonym
    Gæst

Jeg kommer til at blive skannet rigtig mange gange, da jeg desværre er rhesusimmuniseret – og blodgennemstrømningen i en blodåre i bebsens hjerne derfor skal tjekkes (som et udtryk for hvor påvirket den er af de antistoffer, jeg danner mod dens røde blodlegemer).

Kh Kamilla, 16+0

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.