Blødning…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    katia78katia78
    Medlem

Jeg vågnede i nat og blødte…måtte vente helt til kl 8 for at kunne ringe til lægen – kl. 19 blve jeg scannet og undersøgt og dens hjertede hamrede afsted og den lå og vinkede til mig! Min livmoder var helt lukket som den skulle.
    Jeg var helt rundt på gulvet da jeg så blod og meget ked af det selvfølgelig- men nu ved jeg at ca. 25. pct af alle kvinder bløder på et tidspunkt i deres graviditet og at det er helt normalt. Så hvis I ser blod uden at have smerter så gå ikke i panik som jeg gjorde- men bliv dog undersøgt for en sikkerheds skyld !
    Så ved I det- havde jeg vidst det- havde jeg nok stresset en smule mindre- dog skal man dog altid tage en blødning som et evt. faresignal.
    Mange hilsener
    en lettet Katia

katia78katia78
    Medlem

Hej Anne
    Jeg er 16 +2 håber også at det ver et engangsfortagende.
    De sagde at man kunne bløde i de perioder man normalt skulle have haft sin menstruation på idet blodet passerer der hvor der stadigvæk er plads i livmoderen?
    Elle kunne det være en byld (!) der vår gået hul på eller det kunne være en helt anden årsag- de kunne ikke sige noget præcist havd grunden er til at man bløder…

SuperatheneSuperathene
    Medlem

Hej Katia,

Sikke en nat, jeg tror nu også at jeg ville stresse en del hvis jeg vågnede op og fandt ud af at jeg blødte.. Kunne de sige noget om hvorfor du blødte? Hvor langt er du henne? Håber ikke du skal ha flere af den slags nætter.

Hilsen Anne (15+0)

Anonym
    Gæst

Hej

Du er ikke den eneste der har opdaget blødninger i graviditeten men ja du har ret de er absolut ikke behagelige at have for man bliver jo urolig.
    Da jeg ventede min søn for 15 år siden havde jeg blødninger fra skeden næsten hver dag i 6 mdr, lægerne sage at det var de fine blodkar vi har dernede der nemt kunne gå hul på.
    Det var ikke meget blod men nok til at man bliver urolig for at noget er helt vildt galt.
    Og ja omkring det tidspunkt vi normalt skulle have vores menses så kan nogen kvinder godt få lidt pletblødning det er normalt.
    Jeg er glad for også at kunne læse at din lille guldklump har det godt det er jo dejligt.

Håber at resten af din graviditet går problemfrit.

Susanna 15+2

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.