Nærstudie af scanningsbillede!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2008 Nærstudie af scanningsbillede!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    SuperatheneSuperathene
    Medlem

Hej tøser.

Er der nogen af jer der kan tyde noget køn udfra NF scanningsbilledet?
    En af mine venner sagde med det samme at hun var sikker på at jeg ventede en lille dreng, man kunne jo se en lille tap på billedet. Det måtte jeg jo så give hende ret i, men det var ikke noget jeg selv havde lagt mærke til..
    Ved ikke helt om jeg tror på at man allerede kan se det, men den er vel dannet på nuværende tidspunkt og jeg tænker også ‘hvad skulle det ellers være?’

Har i kunnet se noget?

Hilsen superathene (14+2)

Bubbibaby1Bubbibaby1
    Medlem

Hej hej 🙂

Da jeg ventede min søn, kunne man se en lille tap på billedet da jeg blev scannet ved 4 mdr. Lægen ville ikke fortælle om jeg havde ret i mine gisninger, men det viste sig at han var en dreng!

Denne gang så jeg også noget der lignede en tap, men det ville lægen igen heller ikke sige ja eller nej til – men jeg tror det er en tap igen 😉

VH Søs 16+1

Anonym
    Gæst

Med min datter kunne vi intet se ved NF-scanningen. Denne gang har jeg vist billedet til mange og alle med undtagelse af en har sagt “nå, der er nok nogen der skal have en lillebror”.
    Det var også det første min mand sagde da han så bebs til scannignen, det der er da en pouli (han er græker) og han mente altså en lille tissetrold.
    JM ville intet benægte/bekræfte.

Jeg har nok fået bildt mig selv ind at det er en dreng, men det kan jo i realiteten være en skygge på billede (navlestrengen ser man meget tydligt andetssteds), så jeg venter til d. 23. november hvor jeg skal til Gennemscanning.

Stina

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.