NF-scanning overstået og det er gået så godt :-)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2008 NF-scanning overstået og det er gået så godt :-)

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    lynnegilberglynnegilberg
    Medlem

Tillykke tillykke.. 🙂

Mortil2børnMortil2børn
    Medlem

Hej,

Ja så kom dagen endelig hvor det blev min tur til NF-scanningen.
    Ankom i morges til Herlev Hospital, meget nervøs og med sommerfugle i maven.

Scanningsdamen var meget sød og fortalte hurtigt at der skram var en baby i maven på mig. Er der??? sagde jeg. Jeg havde næsten ikke turde håbe for meget, med på skærmen ligger den sødeste lille bebs og hopper op og ned. Den ligner nærmest en tykmavet vingummibamse, selv om jeg dog kunne se at det var et barn 🙂

Der var både ben og arme og små fødder og det hele så ud som det skulle. Hun fik målt NF og den var normal. Blodprøven var klar med svar, og jeg fik en odds: 1: 5925. Det synes jeg var et flot tal. Min alder: 34 1/2 gjorde risikoen til 297 med scanningen og den flotte blodprøve fik det hele til at være irden.

Jeg er bare så lettet og glad. Min mand var med. Han var også meget glad. Selv om han har 2 børn i forvejen ( i Nicaragua) så er det første gang han ser et foster/Bebs på scanning. Han var meget forundret og rørt.

Jeg måtte bare lige ud med det til jer og få lettet mit hjerte.

KH. Lisbeth 12+2

L8pigenL8pigen
    Medlem

Hej Lisbeth,
    Hvor er det bare dejligt – jeg bliver helt rørt (c;
    Jeg lurer stadig lidt med, og glæder mig på dine/jeres vegne.
    Knus fra Lotte

seline81seline81
    Medlem

tillykke det er dejligt med gode tal og så livsbekræftende at se den lille hoppe rundt inde i maven:-)

tillykke tillykke. Hvor må det bare være fedt at have det overstået og så med så godt resultat. Glæder mig til min er overstået på fredag :o)
    Marie 12+0

Hej Lisbeth.
    Tillykke med en veloverstået NF- scanning… Hyler af glæde på dine vegne… Blev så glad for din hilsen inde på september siden… Jeg har forsøgt at lede efter dig i forskellige mødregrupper – håbede sådan at du dukkede op igen og ikke gav op trods de hårde tab. Jeg er så glad for at du har holdt ud. Husker selv mine tab og den der manglende tro på at det engang skulle lykkes for mig… Men ja som du selv kunne læse så er det nu lykkedes for mig og jeg er så glad og stolt og lykkelig og ja det hele. Nyd hver et sekund… Og glæd dig… Det er så stort.

Tillykke igen…

Knus kram og tanker fra Gravidfirsttime – mor til Signe 12 dage gammel.

Anonym
    Gæst

Hej Lisbeth

det glæder mig at høre at alt gik god til din NF, og sikke et flot tal du fik , mit tal var kun 1:1982 men stadig flot sagde lægen når man ser på min alder (35).
    Jeg ønsker dig held og lykke i graviditeten.

Og til alle jer andre piger og HELD OG LYKKE til jer og jeres graviditeter

Susanna 14+3

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.