STADIG ØMME BRYSTER HAR I OGSÅ DET???

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2008 STADIG ØMME BRYSTER HAR I OGSÅ DET???

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej med jer allesammen

Jeg har lige et spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig med.
    siden jeg blev gravid har jeg haft meget ømme bryster og det er værst om morgenen når jeg vågner og så igen om aftenen når jeg skal have min bh af.
    Er det ikke snart på tide at det stopper eller hvad ??
    Kan ikke huske at det var sådan med min søn dengang.

Har i det på samme måde som mig eller er jeg den eneste der har det sådan her ?????

Hilsen Susanna 14+1

Ja, min er også ømme til tider. Det er meget forskelligt hvornår på dagen de er ømme, men jeg kan hele tiden mærke at de er der 😉

KH Lotte

Jeg syntes det er meget forskelligt.. Nogle dage syns jeg de er ømme hele dagen og andre dage mærker jeg det først om aftenen når jeg tager min bh af..
    Men vokset er de.. Jeg har været ude og købe ny bh i dag.. Puha da da 🙂

Christina 14+1

Anonym
    Gæst

Jeg har ømme bryster næsten hele tiden – men værst om morgenen. Jeg er i 12. uge. I min første graviditet havde jeg også ømme bryster i de første 3-4 måneder, og så forsvandt det lidt, og kom tilbage da jeg gik i gang med amningen.

Hilsen Mirjam

seline81seline81
    Medlem

jeg havde meget ømme bryster i de første 8 ugers tid så jeg måtte sove på en blød dyne (da jeg på det tidspunkt stadig sov på maven) ellers gjorde det alt for ondt men nu synes jeg faktisk ikke de er så ømme mere men nu ligger jeg også på siden og sover så mærker jeg det selvfølgelig heller ik så meget. men er gået en str op i bh str så det er dejligt når jeg ellers har små bryster;-)

Anonym
    Gæst

I denne graviditet har jeg kun haft ømme bryster de aller første uger, men de to første gange jeg var gravid, følte jeg at jeg gik rundt med et par kanonkugler i BHen de førte 3-4 måneder!

Og ja, så kommer det jo tifold igen når mælken løber til efter fødslen, men den glæde kan vi tage til foråret!! 🙂

Trine 16+0

Anonym
    Gæst

Jeg har faktisk slet ikke haft ømme bryster eller fået større denne gang. Mine brystvorter er lidt mere ømme end normalt, men ikke noget der gør noget og så har de skiftet form til at være sådan nogle stive nogle hele tiden……manden er meget lykkelig ;o)

Stina

Jeg har mest kun ømme brystvorter, men det er fordi de er hårde hele tiden, aner ikke hvorfor..
    Men jeg har læst at det kan hjælpe at gå med en god sports BH istedet for de alm. da de støtter meget bedre. Det kan også være god at sove med dem. (Det står i min graviditesbog)

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.