NU kan jeg glæde mig :-)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2008 NU kan jeg glæde mig :-)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    ditte7ditte7
    Medlem

Ja så fik vi det overstået ? scanningen gik lynhurtigt og så stod vi pludselig fortumlede ude på gangen igen med et lille foto af vidunderet! Men meget dejligt at se at det ikke bare er luft, som spiler maven ud 😉 Faktisk helt vidunderligt, men lige i situationen var jeg helt ved siden af mig selv. Tror jeg var så bange for, havd jeg evt kunne se (og IKKE se) at jeg distancerede mig fra øjeblikket. Og så var jordemoderen MEGET studs, vrissen over at jeg havde glemt journalen, og at vi ikke skulle have en NF men “bare” se liv. Men men men. Det er jo ligemeget ? vi er så lykkelige nu og taknemlige for at se endnu en lille spire gro derinde og have det godt! Pyha, så tror jeg endelig jeg kan glæde mig lidt. Og glæder mig til at sende foto til mine forældre!

Knus Ditte ? nu 12+6, og med PRÆCIS samme scanningstermin som sidst, nemlig 12. april! Så må vi se om den her også vil komme 10 dage før…

ditte7ditte7
    Medlem

…og så glemte jeg helt at sige, at jeg glæder mig til at høre om jer andres forhåbentlig lige så gode scanninger!!! Fortæl!

Anonym
    Gæst

Ja så blev min scanning også overstået, alt gik fint og det var rigtigt dejligt at se den lille baby i maven, og ja der var heldigvis kun 1… 😉
    Min termin er så bare blevet flyttet til d. 23 april, altså 6 dage tilbage, men det gør os ikke noget da vi så forhåbenlig kan være sikker på ikke at ramme min kærestes fødselsdag d. 14 april.. Meenn man kan jo aldrig være sikker.

Nu kan jeg kun gå og glæde mig til at jeg skal se den lille igen her d. 16 november skal jeg nemlig til København og få lavet endnu en scanning..

Rigtig god weekend.

Knus Angelgirl78

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.