skal man selv bestille tid til 2. scanning

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2008 skal man selv bestille tid til 2. scanning

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    katia78katia78
    Medlem

ligesom man skulle til nakkefolden- hvornår ligger den?

Mange hilsener

MarieMor26MarieMor26
    Medlem

Misdannelsesscanningen ligger omkring uge 20.. Kan ikke huske mere præcist fra hvornår og til hvornår.
    Sidste gang jeg var gravid blev jeg hos lægen spurgt om jeg ønskede den. Det gjorde jeg ikke til at starte med, men efter NF ombestemte vi os. Jeg tror vi kontaktede min læge, eller også kontaktede vi hospitalet hvor vi var blevet scannet (kan ikke helt huske det), og så fik vi MD-scanningen med også.
    Hvis du er i tvivl så ring op og snak med sekretæren hos din læge, de må kunne rådgive dig om hvad du skal gøre!

– Marie

Berit83Berit83
    Medlem

Jeg skal føde på Gentofte og der skal man selv bestille tid til MD-scanningen. Jeg skal til MD-scanning d. 9 november og der vil jeg være 19+4. Det var jeg vist også da jeg var gravid med Emil.

Berit 14+1

lynnegilberglynnegilberg
    Medlem

Det er vist meget forskelligt. Jeg fik en tid til scanningen i uge 20. da jeg var til NF i går.

Anonym
    Gæst

Hej Katia

Her i Kolding foregår det sådan at når første lægebesøg er overstået – kommer der helt automatisk indkaldelse til NF, 1. jordmoderbesøg samt til 2. scanning omkring uge 20. Det er super godt for så skal man ikke bekymre sig om og huske at bestille tider samt gå og vente og tænke på om de nu har glemt mig 🙂

Kh Rikke 10+6

SoflineSofline
    Medlem

Jeg har fået indkalding til begge scanninger.

Anonym
    Gæst

Hej,

I Rødovre (på Herlev Sygehus), siger min læge at jeg får indkaldelse til MD Scanning, men kun selv skal bestille tid til NF scanning i uge 12-13

KH. Lisbeth 10+4

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.