baby pakke

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

hej alle , ved man kan bestille en baby pakke her , men ærligt aner ikke helt hvordan håber nogen kan hjælpe

kh Dorte

tusind tak ditte 😉

kh Dorte

ditte7ditte7
    Member

Hej Dorte,

Mener du de der gratis fra Bilka og Matas? Mener bare man skal gå derned og melde sig gravid 🙂 …men den i Bilka kan vist først fås efter fødslen? Synes jeg har en vision af mig og manden med en barnevogn ved Bilkas information…
    Kan ikke huske om der er flere, måske fra Libero.

Mvh Ditte.

kkr1979kkr1979
    Member

Der er babypakker fra
    Matas (forkælelsespakke og barselspakke)www.matas.dk/babyklub/
    Bilka/Føtex
    Libero (2 stk – skal være medlem af Liberos babyklub)
    Babysam.

Da jeg fødte sidst var pakkerne fra Babysam og Matas rigtig gode, Liberos var der vidst ikke sidst.

KKR 9+4

Vær opmærksom på at man skal acceptere at modtage tilbud og reklamer på både email og telefon fra en række firmaer, hvis man vil have babysams pakke

tusind tak 😉 er selv 9+3 så kan se vi skal følges …smiler

Anonymous
    Guest

hej piger

Jeg har fundet en anden babypakke som i måske også vil ha
    jeg blev medlem af libero klubben og der får man et gavebevis til en fødselspakke som man kan hente i kvickly extra, kvikly, superBrugsen, dagli´Brugsen eller lokalBrugsen.
    Jeg ved desværre ikke hvad den indenholder men jeg kender dem fra matas og babysam, føtex og bilka.
    Jeg vil ikke anbefale at man bruger pampers bleer til sit nyfødte barn da det kan udvikle en grim bleallergi da pampers suger al hudens naturlige phværdi væk fra den lilles numse og det er jo ikke så rart, alle mine veninder og familiemedlemmer har haft dette problem. Skulle en slem rød numse alligevel komme så prøv Silkosal salven som kan købes på apoteket og er nemmere at vaske af end zinksalven. Bare lige et lille råd til jer der måske er førstegangs gravide og jer andre der har prøvet meget men hvor i alligevel måske savner et godt råd fra andre.

Hilsen Susanna 11+2

Anonymous
    Guest

Vi blev kimet ned af telefonsælgere, de ville sælge børneblade, falckabbonnementer og andet lige efter jeg havde født, fordi de ved hvornår man har termin (det skal man oplyse). Så jeg ved ikke om jeg gider at få dem igen (Jeg tror Jalsøes og Pampers var de værste).

Det var ¤#¤ at bliver vækket af en telefonsælger, når man endelig havde fået baby til at sove og det også var lykkedes en selv at falde i søvn. Så jeg tror bare jeg springer over denne gang 🙂

Gustavs mor

Dorte13Dorte13
    Member

Og så en lille en om pampers herfra.
    Min lille pige fik mega udslet af Minirisk beller som de hed dengang, og fra Liberos bleer. Men kunne kun tåle dem fra Pampers…. Så man skal nok tage det med et gran salt hvad ens barn kan tåle…. Man må prøve sig frem. Og Pampers var også den enste der kunne holde hende tør om natten. Så det…..

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.