Ny her

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hejsa
    Så melder jeg mig også her. Termin den 8. april 08, og bliver der mor for 4 gang. Absolut ikke planlagt, og meget tæt på abort, men efter 3 lange uger blev vi helt enige i søndags, til stor lettelse for os begge. Jeg havde en tid til abort i mandags, så det har absolut ikke været nogen sjov periode her, jeg vil ikke ønske det for mine værste fjender(hvis jeg har nogen)

Vi har 2 drenge og 1 pige på hhv. 5, 9 og 11, så det bliver spændende med en lille ny her. Vi bor i nordsjælland, og jeg skal føde på Hillerød.

Jeg glæder mig til at følge jer, og har smugkigget lidt, men ikke ville melde mig, før jeg lige havde fordøjet det hele.

Kh
    Lene

Jamen så velkommen til da ;o)
    Kan godt forstå at I lige skulle tygge lidt på den, det er lidt en kamel med 3 børn i forvejen. Men bare i er glade for og fælles om jeres beslutning, er det jo en super god ting ;o)
    Jeg selv venter kun nummer 2, men glæder mig mindst lige så meget som med min første pige emma.
    Velkommen til.

knus marianne 7+2

Anonym
    Gæst

Velkommen Lene
    Og tillykke med dit kommende 4. barn 🙂

Det bliver spændend og dine ældre børn har jo også en alder der gør at de er selvstændige og kan det meste selv og de vil sikkert elske en lille ny i familien 🙂

Lykke til
    Kh Rikke 8+0 (+ Anne 301103 og Jacob 120106 )

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.