farvel og tak.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    frkthorupfrkthorup
    Medlem

ja så kom dagen hvor vi skulle scannes og desværre også dagen for en kedelig oplevelse, startede med at have lidt lysserødt udflåd i nat og så ingenting i morges, men begyndte så at bløde kort for scanningen og ja den var gal, fostret var gået til omkring 6 uge, skal nu have abort i morgen. vi ser frem til at det er overstået, så vi kan prøve på ny.

held og lykke til alle jer andre, må det gå jer vel.

øv hvor trist. held og lykke fremover

mrssalmonmrssalmon
    Medlem

Øv hvor uretfærdigt.. har selv været der i 10.uge i Januar måned. Det var bare så hårdt.. Jeg håber virkelig det går godt i morgen og at du snart kommer ovenpå igen. Hvis det kan være til nogen trøst, så blir langt de fleste hurtigt gravide igen. Jeg selv nåede at have 2 cyklusser og så var jeg gravid igen !! Held og lykke fremover..
    Knus og tanker Bettina 24+0

Anonym
    Gæst

Hvor er jeg ked af at høre det! Faktisk triller der en lille tåre på min kind lige nu…
    Held og lykke med de hårde oplevelser du skal igennem nu, og endnu mere held og lykke næste gang du bliver gravid.

Kram fra Mirjam

frkthorupfrkthorup
    Medlem

tak for jeres støtte, desværre er dette anden gang så det begynder uheldigvis at se lidt sort ud

Anonym
    Gæst

Øv – hvor er det trist. Jeg håber i kommer igennem det hele uden alt for mange ar på sjælen.

Jeg har selv prøvet det 2 gange, så jeg ved hvad du går igennem. Jeg håber det bedste for jer fremover, og at du snart bliver gravid igen.

Stort knus fra Lisbeth

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.