Første jordemoderbesøg

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2008 Første jordemoderbesøg

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Berit83Berit83
    Medlem

Ja, så har jeg fået brev fra Gentofte med navn på min jordemoder og tid til det første besøg. Det bliver mandag d. 8 oktober kl. 9. Jeg glæder mig selvfølgelig, men har heller ikke de store forventninger til det første besøg.
    Hvad med jer andre, har I fået besked??
    Berit 11+1

MarieMor26MarieMor26
    Medlem

Jeg har også fået brev fra jordemoderen, desværre ligger tiden lige oveni den langt ventede, og flere gange udsatte, “sommer ferie” (i midten af oktober.. he he), så jeg bliver nødt til at lave det om :o)
    – jeg kan ikke huske.. er det dit første barn?
    Hvis du ikke har været til jordemoder før, så var første jordemoder besøg, for mig, bare en masse info og en masse brochurer. Men, men ,men.. det var også at høre hjertelyd for første gang, og det var altså dejligt at høre :o) Ellers var der ikke så meget i det synes jeg..
    Held og lykke med det!

– Marie

Anonym
    Gæst

Hej Berit

Det er da altid spændende med første jm besøg 🙂 Især hvis det er dit først barn?

Har du også fået tid til NF-scanning? – hvis du da skal det? Den skal jo foretages ml. 11+0 og 13+6 (mener jeg det er?…)

Bare så de ikke glemmer dig 🙂
    God weekend.
    Rikke 8+1

tullettullet
    Medlem

Jeg har tid hos jordmoder d. 23/10 og har ingen forventninger til det. Jeg venter mit 2. barn og kan huske at jeg var skuffte 1. gang jeg var til jod´rdmoder den gang. Jeg fik blot en masse info og brochure med hjem. Jeg fik ikke lov til at høre hjertelyden for det fik jeg at vide at det kunne man ikke så tidligt. Jeg følte bagefter at det havde været spild af tid men de øvrige besøg var fine.

/TulleT 11+2

Berit83Berit83
    Medlem

Det er vores andet barn jeg venter, så det er derfor jeg ikke rigtig har nogle forventninger til det første besøg. Det er jo mest en hyggesludder. Men altså på den anden side, så er der jo heller ikke ret meget at at tale om før vi når et godt stykke længere hen. Sådan har jeg det i hvert fald. Nakkefoldsscanningen har jeg bestilt tid til. Det bliver på torsdag og ih, hvor jeg dog glæder mig!

Berit 11+1

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.