Vil rigtig gerne være med her ;o)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2008 Vil rigtig gerne være med her ;o)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter

Vi arbejder jo på at gøre emma til storesøster og denne gang har vi virkelig gjort et godt stykke arbejde ;o)
    Jeg tog jo en test for 2 dage siden, som først blev svagt positiv efter et par timer (hvilket jeg ellers aldrig har oplevet, de plejer at være blankt negative flere dage senere).
    I morges tog jeg så en test mere, nu er der jo gået to dage siden sidste test. Den blev sørme svagt positiv efter ca. 5 minutter. Jeg må vel så gå ud fra at den er god nok. Det er ikke en super tydelig streg, men heller ikke blot en skyggestreg, den ses tydeligt i strakt arm, men en streg er vel en streg som de kloge siger.
    Jeg er jo også kun nu 3+5, så det er jo forståeligt hvis den kun er svag.
    Jeg er selvfølgelig noget nervøs om den nu bliver der, da jeg havde en sa/kemisk abort i april allerede i 4+3, så jeg skal lige have et par uger til at gå.
    Min læge lovede mig denang i april, at jeg nok skulle få en tidligere scanning når jeg blev gravid igen, så jeg forhåbentlig kan få lidt ro i sindet. Jeg er jo dog selvfølgelig nødt til at vente et par uger eller tre hvis vi skal håbe på hjerteblink, men tør godt sige et stille tillykke til mig selv ;o)
    Tror det er her jeg skal være med, da min termin vil ligge omkring den 30. april, men ellers må en evt. scanning jo flytte mig ;o)

knus marianne 3+5 og emma 20 mdr.

lynnegilberglynnegilberg
    Medlem

Tillykke tillykke og velkommen.

Jeg krydser fingre for at den bliver derinde.

Bubbibaby1Bubbibaby1
    Medlem

Hej Marianne..

Hjertligt tillykke med graviditeten.. 😀

Sidder lige og tænker… Har jeg ikke set dig ovre i dec-gruppen her i foråret??

Dit brugernavn siger mig et eller anden 🙂

Nå men god dag til dig..

Bubbi…. 7+2

Hej og tak for jeres søde ord, ved godt at det er tidligt at glæde sig, men håber bare sådan at den lille vælger at blive denne gang.
    Og jo du har set mig i december, hvis vi taler om december 07, jeg blev gravid i marts, men havde en meget tidlig kemisk abort i april, men det ville have været et decemberbarn, hvis det var blevet til noget.
    I forvejen har jeg emma fra december 2005, så der færdes jeg jo også en del.
    Held og lykke til jer alle, ikke mindst selvfølgelig mig selv ;o)

Bubbibaby1Bubbibaby1
    Medlem

Nåååeh.. Ja det var dec07, for jeg ventede jo selv en lille spire til dec, på det tidspunkt. Jeg synes nok du virkede bekendt 🙂

Nå men det blir da hyggeligt at følges med dig igen.. Jeg krydser alle mine fingre og tæer for, at din lille trold bliver hvor den er denne gang.. 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.